Ga naar inhoud


Eneco gaat klanten met zonnepanelen kosten berekenen.


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Bij Eneco gaan klanten met zonnepanelen extra betalen als zij stroom van hun panelen aan Eneco leveren.

Ze krijgen rond de €70 per jaar extra aan kosten doorberekend.

 

Eneco is de eerste van de grote drie energiemaatschappij die nieuwe klanten extra kosten berekent als zij zonnepanelenstroom aanleveren.

 

Het is niet meer uit te leggen aan klanten dat twee derde zonder zonnepanelen betaalt voor de verdiensten van een derde van onze klanten, stelt Sandra van Maarseveen, directeur consumentenmarkt Eneco.

 

Deze invoering is ook een reactie op de salderingsregeling.

De Eerste Kamer zette op 13 februari een streep door het voornemen van demissionair minister Jetten (Klimaat en Energie) om de salderingssubsidie vanaf 2025 af te bouwen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De tijden veranderen...

Vroeger kreeg ik geld voor oud ijzer dat ik inleverde,  nu moet ik ervoor betalen.

Het verschil met de stroom nu is dat het m'n buren zonder oud ijzer toen niets opleverde en nu niets kost.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...