Ga naar inhoud


AEG wasdroger verbindt niet met app


Satterdam

Aanbevolen berichten

Ik heb een warmtepompdroger die je met een app kunt bedienen. Het merk is AEG 9000 series. het probleem is dat het niet lukt de droger met de app te verbinden via android. Ik volg alle stappen zoals ze in de handleiding staan. In de app moet ik de droger verbinden via wifi . en vervolgens  verbinding maken met mijn thuisnetwerk. Dat lukt allemaal, maar als er vervolgens verbinding met het internet gemaakt moet worden gaat het mis. Dan krijg ik een foutmelding.

Ik heb een Zyxel modem van de internetprovider. In de modem heb ik mesh uitgeschakeld omdat dat problemen lijkt te geve. Ook heb ik 5G van de wifi uitgeschakeld omdat de app alleen via 2.4G werkt. Ondanks dit alles lukt het niet om verbinding te maken. Hopelijk is er iemand die het wel gelukt is om zijn AEG droger te koppelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn advies is om dat soort smart troep niet te gebruiken, straks wordt die of gebrickt door 1 of andere software update of iemand hackt het ding juist omdat er geen updates meer komen of omdat die 1 of ander kwetsbaar protocol gebruikt. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Satterdam zei:

Ik heb een warmtepompdroger die je met een app kunt bedienen. Het merk is AEG 9000 series. het probleem is dat het niet lukt de droger met de app te verbinden via android.

Vroegah was alles toch veel betah, denk ik! 🤔

  • Antieke, brocante, houten wasmachine Atlanta, Antiek en Kunst, Antiek | Gereedschap en Instrumenten, Ophalen
  •  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)
54 minuten geleden, Codx zei:

Mijn advies is om dat soort smart troep niet te gebruiken, straks wordt die of gebrickt door 1 of andere software update of iemand hackt het ding juist omdat er geen updates meer komen of omdat die 1 of ander kwetsbaar protocol gebruikt. 

Ik doet dat gewoonlijk ook niet. Ik wilde alleen tijdelijk via de app de firmware updaten om een zo mogelijk een probleem op te lossen. namelijk dat droogprogramma's na een paar minuten abrupt stoppen. Alleen door tijd in te stellen zonder programma droogt hij normaal. Ik wil de app dan ook weer meteen verwijderen.

aangepast door Satterdam
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...