Drs. IJzerbout Geplaatst: maandag om 11:55 Auteur Geplaatst: maandag om 11:55 Je kunt bij Ryanair niet eens de leuning van je stoel verstellen. Dan dat onhebbelijke gedoe met de bagage. Het is een waardeloze Airline. Als ik naar Frankfurt zou willen reizen, dan wil ik naar Frankfurt am Main en niet naar Frankfurt Hahn zoals O‘ Lullie dat weiland heeft omgedoopt. Dat is namelijk 120 km verder ergens in de prairie. Stay delulu !
Tonskidutch Geplaatst: dinsdag om 11:21 Geplaatst: dinsdag om 11:21 23 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Je kunt bij Ryanair niet eens de leuning van je stoel verstellen. tja dan zitten die mensen niet lekker op die strafbanken, vooral als ze wat corpulenter zijn. The Big Mama. Open Your Mind U.S.U.R.A
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 17:23 Auteur Geplaatst: gisteren om 17:23 Zo gaat het er aan toe aan board van iedere Ryanair machine. Alleen maar gelukkige en tevreden passagiers. Stay delulu !
minplus Geplaatst: gisteren om 17:56 Geplaatst: gisteren om 17:56 Zo'n beetje dat zonder glazen maar wel applaudisserend toen de piloot bij storm de machine probleemloos aan de grond zette waar andere vliegtuigen de baan misten. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Tonskidutch Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden de mondmaskers droppen en lachgas voor de passagiers lijkt me ook een optie Open Your Mind U.S.U.R.A
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen