Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 mei Auteur Geplaatst: 12 mei Je kunt bij Ryanair niet eens de leuning van je stoel verstellen. Dan dat onhebbelijke gedoe met de bagage. Het is een waardeloze Airline. Als ik naar Frankfurt zou willen reizen, dan wil ik naar Frankfurt am Main en niet naar Frankfurt Hahn zoals O‘ Lullie dat weiland heeft omgedoopt. Dat is namelijk 120 km verder ergens in de prairie. Stay delulu !
Tonskidutch Geplaatst: 13 mei Geplaatst: 13 mei 23 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Je kunt bij Ryanair niet eens de leuning van je stoel verstellen. tja dan zitten die mensen niet lekker op die strafbanken, vooral als ze wat corpulenter zijn. The Big Mama. In A Manner Of Speaking Tuxedomoon
Drs. IJzerbout Geplaatst: 14 mei Auteur Geplaatst: 14 mei Zo gaat het er aan toe aan board van iedere Ryanair machine. Alleen maar gelukkige en tevreden passagiers. Stay delulu !
minplus Geplaatst: 14 mei Geplaatst: 14 mei Zo'n beetje dat zonder glazen maar wel applaudisserend toen de piloot bij storm de machine probleemloos aan de grond zette waar andere vliegtuigen de baan misten. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Tonskidutch Geplaatst: 15 mei Geplaatst: 15 mei de mondmaskers droppen en lachgas voor de passagiers lijkt me ook een optie In A Manner Of Speaking Tuxedomoon
Drs. IJzerbout Geplaatst: 24 mei Auteur Geplaatst: 24 mei Ik heb voor mezelf een vlucht geboekt via booking.com Een binnenlandse vlucht in Turkije 🇹🇷. Met AJET. Dat is zo’n goedkope airline. Dochteronderneming van Turkish Airlines. Gaat op 27/05 van Kayseri naar Istanbul SAW en weer terug op 29/05. Is een vlucht van 1½ uur. Het kostte €120 retour. Ik vind dat niet duur. En wat schets mijn verbazing? Sitzplatz wird beim Check-in zugewiesen Gepäck • 1 kleine Tasche (Muss unter den Sitz vor Ihnen passen) • 1 Handgepäckstück (23 x 40 x 55 cm · Max. Gewicht: 8 kg) • 1 aufgegebenes Gepäckstück (Max. Gewicht: 15 kg) Niks geen geouwehoer met de bagage. Zo hoort het. Ook geen gejammer met boardcard kosten en andere verstopte flauwekul extra’s. De airports zijn ook niet 120 km van daar waar ik eigenlijk heen wil. Het comfort is verder minimaal maar dat verwacht ik ook niet voor die prijs. Daar kan meneer O’lullie van Ryanair nog wat van opsteken. Stay delulu !
minplus Geplaatst: 24 mei Geplaatst: 24 mei Was daar niet anders. Alles overduidelijk. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
minplus Geplaatst: 24 mei Geplaatst: 24 mei Bij Ryanair, Easyjet, Delta airlines, etc. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Drs. IJzerbout Geplaatst: 27 mei Auteur Geplaatst: 27 mei (aangepast) Spare a thought for poor old Michael O’Leary, Chief Executive of Ryanair. After arriving in a hotel in Manchester, he went to the bar and asked for a pint of Guinness. The barman nodded and said, "That will be £3 please, Mr. O’Leary." Somewhat taken aback, O'Leary replied, "That's very cheap," and handed over his money. "Well, we do try to stay ahead of the competition", said the barman. "And we are serving free pints every Wednesday from 6 pm until 8 pm. We have the cheapest beer in England". "That is remarkable value", Michael comments. "I see you don't seem to have a glass, so you'll probably need one of ours. That will be £4 please." O'Leary scowled, but paid up. He took his drink and walked towards a seat. "Ah, you want to sit down?" said the barman. "That'll be an extra £4. You could have pre-booked the seat, and it would have only cost you £2." "I think you may be too big for the seat sir, can I ask you to sit in this frame please". Michael attempts to sit down but the frame is too small and when he can't squeeze in, he complains "Nobody would fit in that little frame". "I'm afraid if you can't fit in the frame you'll have to pay an extra surcharge of £4 for your seat sir". O'Leary swore to himself, but paid up. "I see that you have brought your laptop with you" added the barman. "And since that wasn't pre-booked either, that will be another £4." O'Leary was so incensed that he walked back to the bar, slammed his drink on the counter, and yelled, "This is ridiculous, I want to speak to the manager". "I see you want to use the counter," says the barman, "that will be £2 please." O'Leary's face was red with rage. "Do you know who I am?" "Of course I do Mr. O'Leary." "I've had enough! What sort of a Hotel is this? I come in for a quiet drink and you treat me like this. I insist on speaking to a manager!" "Here is his e-mail address, or if you wish, you can contact him between 9.00 am and 9.01am every morning, Monday to Tuesday at this free phone number. Calls are free, until they are answered, then there is a talking charge of only £1 per second, or part thereof". "I will never use this bar again". "OK sir, but do remember, we are the only hotel in England selling pints for £3." Have a good weekend. Denk eens aan de arme Michael O’Leary, CEO van Ryanair. Na aankomst in een hotel in Manchester ging hij naar de bar en vroeg om een pint Guinness. De barman knikte en zei: "Dat kost dan £3, alstublieft, meneer O’Leary." Ietwat verrast antwoordde O’Leary: "Dat is erg goedkoop", en gaf zijn geld. "Nou, we proberen de concurrentie voor te blijven", zei de barman. "En we schenken elke woensdag van 18.00 tot 20.00 uur gratis pinten. We hebben het goedkoopste bier van Engeland." "Dat is een opmerkelijke prijs", merkt Michael op. "Ik zie dat u geen glas hebt, dus u zult er waarschijnlijk een van ons nodig hebben. Dat kost dan £4, alstublieft." O’Leary fronste zijn wenkbrauwen, maar betaalde. Hij nam zijn drankje en liep naar een stoel. "Ah, wilt u zitten?" zei de barman. "Dat kost je £4 extra. Je had de stoel vooraf kunnen reserveren, dan had het je maar £2 gekost." Ik denk dat u te groot bent voor de stoel, meneer. Mag ik u vragen om in dit frame te gaan zitten, alstublieft? Michael probeert te gaan zitten, maar het frame is te klein en als hij er niet in past, klaagt hij: "Niemand past in dat kleine frame." "Ik ben bang dat u £4 extra moet betalen voor uw stoel, meneer, als u er niet in past." O'Leary vloekte in zichzelf, maar betaalde. "Ik zie dat u uw laptop hebt meegenomen," voegde de barman eraan toe. "En aangezien die ook niet gereserveerd was, kost dat nog eens £4." O'Leary was zo woedend dat hij terugliep naar de bar, zijn drankje op de bar smeet en schreeuwde: "Dit is belachelijk, ik wil de manager spreken." "Ik zie dat u de bar wilt gebruiken," zegt de barman, "dat kost dan £2, alstublieft." O'Leary's gezicht was rood van woede. "Weet u wie ik ben?" "Natuurlijk Ik doe meneer O'Leary." "Ik heb er genoeg van! Wat is dit voor een hotel? Ik kom rustig wat drinken en u behandelt me zo. Ik sta erop met een manager te spreken!" "Hier is zijn e-mailadres, of als u wilt, kunt u hem elke ochtend tussen 9.00 en 9.01 uur bereiken, van maandag tot en met dinsdag, op dit gratis telefoonnummer. Gesprekken zijn gratis, totdat ze worden opgenomen. Daarna betaalt u slechts £1 per seconde, of een deel daarvan." "Ik ga nooit meer naar deze bar." "Oké meneer, maar vergeet niet dat wij het enige hotel in Engeland zijn dat pinten verkoopt voor £3." "Fijn weekend." 27 mei aangepast door Drs. IJzerbout 3 Stay delulu !
Tonskidutch Geplaatst: donderdag om 21:30 Geplaatst: donderdag om 21:30 (aangepast) Er zijn zelfs handgrepen op de vleugels geplaatst met seconden lijm. kun je makkelijk nog 30 passagiers meenemen. Zuurstoftank en winterjas is wel een voorwaarde voor die plek. is natuurlijk kolder maar dat begrepen jullie hopelijk al. donderdag om 21:34 aangepast door Tonskidutch In A Manner Of Speaking Tuxedomoon
Drs. IJzerbout Geplaatst: vrijdag om 05:11 Auteur Geplaatst: vrijdag om 05:11 Watte? Niet meer vanaf mijn geboorteplaats? TonSkyTVdutch in nood? Geen Ryanair vluchten meer vanaf Maastricht. Beter kon ik mijn dag niet beginnen. Bron: nu.nl Stay delulu !
Tonskidutch Geplaatst: vrijdag om 06:34 Geplaatst: vrijdag om 06:34 https://www.limburger.nl/regio/beek/maastricht-airport/ryanair-schrapt-vanaf-oktober-alle-vluchten-vanaf-maastricht-aachen-airport/69398018.html yup maar ik vloog al langer niet meer, brevet afgenomen. In A Manner Of Speaking Tuxedomoon
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen