smurf3 Geplaatst: 18 april Auteur Geplaatst: 18 april Momenteel alles geprobeerd nieuwe antenne kabel (nog andere dan deze die ik hier al vermeld had), nieuwe LNB (zie vorige reactie) maar niets heeft het resultaat doen veranderen. Misschien nog iets dan er kan gecontroleerd worden?
Moderator ceesv Geplaatst: 18 april Moderator Geplaatst: 18 april Tja, kan van alles zijn. Meten is weten, je zal stap voor stap mogelijke oorzaken moeten uitsluiten. Met je antenne signaalmeter en nieuwe lnb zal je eerst de schotel op de juiste satelliet moeten uitrichten. Daarna kan je kijken of je ontvanger een probleem heeft. Kan je eens een foto van de schotel en lnb plaatsen? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
smurf3 Geplaatst: gisteren om 21:33 Auteur Geplaatst: gisteren om 21:33 Op 18-4-2025 om 15:25, ceesv zei: Tja, kan van alles zijn. Meten is weten, je zal stap voor stap mogelijke oorzaken moeten uitsluiten. Met je antenne signaalmeter en nieuwe lnb zal je eerst de schotel op de juiste satelliet moeten uitrichten. Daarna kan je kijken of je ontvanger een probleem heeft. Kan je eens een foto van de schotel en lnb plaatsen? Sorry voor de late reactie ik ben er even tussenuit geweest, Ik heb de LNB vervangen signaal gemeten net voor de ontvanger en net voor de LNB en heb nu op beide plaatsen goed signaal. Dus is er maar 1 ding meer over en dat is de ontvanger maar ik kan de kaart van TV Vlaanderen ook rechtstreeks achter in de tv steken maar dan heb ik ook geen ontvangst. Hierover ga ik dit probleem ga ik een ander topic openen want het zit mij de laatste tijd niet mee wat tv's betreft.
Sprietje Geplaatst: gisteren om 22:04 Geplaatst: gisteren om 22:04 Je zult de kaart dan toch in een CI-module moeten steken die in de tv zit, rechtstreeks in een cardreader gaat niet werken bij TV Vlaanderen. Maar er zijn natuurlijk wel zenders op de Astra 23,5 die ongecodeerd zijn, bijv. het infokanaal op positie 19.
smurf3 Geplaatst: 11 uren geleden Auteur Geplaatst: 11 uren geleden 13 uren geleden, Sprietje zei: Je zult de kaart dan toch in een CI-module moeten steken die in de tv zit, rechtstreeks in een cardreader gaat niet werken bij TV Vlaanderen. Maar er zijn natuurlijk wel zenders op de Astra 23,5 die ongecodeerd zijn, bijv. het infokanaal op positie 19. Tuurlijk stik de CI+ module rechtstreeks in de cardreader, ik heb kanalen kunnen kunnen installeren maar dit gaat dan vanaf het nummer 4001 allemaal vreemde talen die je ook krijgt bij een normale installatie van TV Vlaanderen.
smurf3 Geplaatst: 11 uren geleden Auteur Geplaatst: 11 uren geleden Op 18-4-2025 om 15:25, ceesv zei: Tja, kan van alles zijn. Meten is weten, je zal stap voor stap mogelijke oorzaken moeten uitsluiten. Met je antenne signaalmeter en nieuwe lnb zal je eerst de schotel op de juiste satelliet moeten uitrichten. Daarna kan je kijken of je ontvanger een probleem heeft. Kan je eens een foto van de schotel en lnb plaatsen?
bellejt Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden mss eens vermelden welke kanalen je ontvangt dan is de sateliet positie te achterhalen Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
smurf3 Geplaatst: 10 uren geleden Auteur Geplaatst: 10 uren geleden 1 uur terug, bellejt zei: mss eens vermelden welke kanalen je ontvangt dan is de sateliet positie te achterhalen geen enkel.
bellejt Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden simpel om uit te zoeken : hang een single lnb aan de schotel en een gewone ontvanger en kijk welke sat je ontvangt. Als je een lock hebt scan kanalen en zet deze hier. Ps : mss vragen je aparte topics samen te voegen want nu is het springen van het ene naar het andere met hetzelfde probleem en dat is ronduit belachelijk Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
smurf3 Geplaatst: 10 uren geleden Auteur Geplaatst: 10 uren geleden Zojuist, bellejt zei: simpel om uit te zoeken : hang een single lnb aan de schotel en een gewone ontvanger en kijk welke sat je ontvangt. Als je een lock hebt scan kanalen en zet deze hier. Ps : mss vragen je aparte topics samen te voegen want nu is het springen van het ene naar het andere met hetzelfde probleem en dat is ronduit belachelijk Het zijn ook 2 verschillend topic's want eentje voor binnen in huis en de andere voor in de camper.
smurf3 Geplaatst: 8 uren geleden Auteur Geplaatst: 8 uren geleden 16 uren geleden, smurf3 zei: Sorry voor de late reactie ik ben er even tussenuit geweest, Ik heb de LNB vervangen signaal gemeten net voor de ontvanger en net voor de LNB en heb nu op beide plaatsen goed signaal. Dus is er maar 1 ding meer over en dat is de ontvanger maar ik kan de kaart van TV Vlaanderen ook rechtstreeks achter in de tv steken maar dan heb ik ook geen ontvangst. Hierover ga ik dit probleem ga ik een ander topic openen want het zit mij de laatste tijd niet mee wat tv's betreft. Wat de kaart betreft bedoel ik natuurlijk een CI+ module, de ontvanger die werkt nog altijd goed want ik heb deze nu even in de camper getest en dan kan ik wel TV Vlaanderen kijken op de Thomson tv met de ontvanger.
Mojo Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden 2 uren geleden, smurf3 zei: Tuurlijk stik de CI+ module rechtstreeks in de cardreader, ik heb kanalen kunnen kunnen installeren maar dit gaat dan vanaf het nummer 4001 allemaal vreemde talen die je ook krijgt bij een normale installatie van TV Vlaanderen. 2 uren geleden, bellejt zei: mss eens vermelden welke kanalen je ontvangt dan is de sateliet positie te achterhalen 1 uur geleden, smurf3 zei: geen enkel. Hoe onduidelijk kun je zijn zeg. Dan ook nog in 2 topics en je kan er zeker van zijn dat je volgend jaar nog steeds geen zenders ontvangt 1 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
smurf3 Geplaatst: 8 uren geleden Auteur Geplaatst: 8 uren geleden 10 minuten geleden, Mojo zei: Hoe onduidelijk kun je zijn zeg. Dan ook nog in 2 topics en je kan er zeker van zijn dat je volgend jaar nog steeds geen zenders ontvangt Ik snap niet wat hier onduidelijk aan is er staan wel honderd kanalen op maar geen enkel van TV Vlaanderen en allemaal vreemde talen verlang je nu echt dat ik deze ga opsommen. Wat de stand van de schotel betreft deze staat goed want als ik de ontvanger van TV Vlaanderen aansluit kan ik gewoon alle posten van TVV bekijken. Voor u laatste opmerking kan ik u zeggen dat deze topic gaat over de vraag of ik een slechte LNB heb wat al een tijdje loopt en het andere topic gaar over 2 smart tv's waar ik TVV niet op kan bekijken via een CI+ module.
bellejt Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden weet je zelf nog wel in welk topic je antwoord want allesis gewoon verwarrend.Je ontvangt vreemde kanalen op een schotel die goed zou staan voor tvv en dan antwoord je niks en dan plots met de decoder gaat het goed.BESLUIT HIER : het ligt aan de TV. Verder stop ik met antwoorden want het loopt gewoon door elkaar waardoor wij enkel onszelf belachelijk maken.Het beste verder weet je zelf nog wel in welk topic je antwoord want allesis gewoon verwarrend.Je ontvangt vreemde kanalen op een schotel die goed zou staan voor tvv en dan antwoord je niks en dan plots met de decoder gaat het goed.BESLUIT HIER : het ligt aan de TV. Verder stop ik met antwoorden want het loopt gewoon door elkaar waardoor wij enkel onszelf belachelijk maken.Het beste verder Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Mojo Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden 10 minuten geleden, smurf3 zei: Ik snap niet wat hier onduidelijk aan is er staan wel honderd kanalen op En DAARVAN word gevraagd welke dat zijn... You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen