Sprietje Geplaatst: gisteren om 14:39 Auteur Geplaatst: gisteren om 14:39 (aangepast) Max de snelste in Q1. Is zijn wagen toch niet zo slecht? gisteren om 14:40 aangepast door Sprietje
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 15:18 Geplaatst: gisteren om 15:18 34 minuten geleden, Sprietje zei: Is zijn wagen toch niet zo slecht? Q2 Verstappen op 5 Hamilton is exit. Sainz op 1 Piastri op 2 Norris op 3 Stay delulu !
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 15:35 Geplaatst: gisteren om 15:35 Verstappen niet op de pole. Piastri op 1 Verstappen op 2 Russel op 3 Stay delulu !
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 17:33 Geplaatst: gisteren om 17:33 Hier nog even voor Sprietje: 1 Stay delulu !
Sprietje Geplaatst: 22 uren geleden Auteur Geplaatst: 22 uren geleden (aangepast) Startopstelling morgen 1. Oscar Piastri McLaren 2. Max Verstappen Red Bull 3. George Russell Mercedes 4. Lando Norris McLaren 5. Fernando Alonso Aston Martin 6. Carlos Sainz Williams 7. Alex Albon Williams 8. Lance Stroll Aston Martin 9. Isack Hadjar Racing Bulls 10. Pierre Gasly Alpine 11. Charles Leclerc Ferrari 12. Lewis Hamilton Ferrari 13. Kimi Antonelli Mercedes 14. Gabriel Bortoleto Stake F1 15. Liam Lawson Racing Bulls 16. Franco Colapinto Alpine 17. Nico Hulkenberg Stake F1 18. Esteban Ocon Haas 19. Oliver Bearman Haas PIT Yuki Tsunoda Red Bull 8 uren geleden aangepast door Sprietje Tsunoda start vanuit pit-straat
Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden Coca-ColaPinto heeft een grid plaats moeten vrijgeven als straf omdat ie bij de rode vlag 🚩 de fast pitlane inreed. Stay delulu !
Drs. IJzerbout Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Zo, IJzerbout is er klaar voor. Vanmiddag met mijn collega’s naar de hotelbar in het Radisson Blu hotel om de F1 wedstrijd te zien. De weddenschap staat. Als Verstappen wint betaal ik de🍷 🥃 🍺 rekening. Dat moet ik dan wel als Nederlander. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit……… Stay delulu !
Tonskidutch Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden (aangepast) Verstappen is een Belg 😁 Quote Max Verstappen werd op 30 september 1997 geboren in het Belgische Hasselt, op zo'n 26 kilometer afstand van Maastricht. Hij is de zoon van de Nederlandse Formule 1-coureur Jos Verstappen en de Vlaamse oud-coureur Sophie Kumpen. Omdat vader Jos en moeder Sophie getrouwd waren ten tijde van zijn geboorte, groeide Verstappen op met een dubbele nationaliteit. Geen Nederlands paspoort 7 uren geleden aangepast door Tonskidutch uit de wereldgeschiedenis! You've Got A Friend Stacy Kent
Drs. IJzerbout Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Ohhh, nou weer een Belg? Dan waarom is heel Nederland in de ban van “onze Max” ? Stay delulu !
Tonskidutch Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Je moet van de geboorte aangifte gaan doen op het gemeentehuis. IN HASSELT You've Got A Friend Stacy Kent
Drs. IJzerbout Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Hoe dan ook, onze Belg: Franz Hermann rijdt voorop. Stay delulu !
Sprietje Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden Geweldig hoe Max tot nu toe gereden heeft. Vooral de de start toen hij van 2e naar 1e positie reed. Ligt nu 20 sec. voor op nr.2.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Die voorsprong is Franz Hermann nu kwijt met die safetycar. Stay delulu !
Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Christian Horny zal wel behoorlijk pissig zijn. Stay delulu !
Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 4 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Als Verstappen wint betaal ik de🍷 🥃 🍺 rekening. Die Engelse klootzakken van een paar collega’s van mij lopen zich praktisch in coma te zuipen want die gaan er van uit dat IJzerbout dat gaat betalen. 💰 🥺🥺 Stay delulu !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen