Drs. IJzerbout Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden (aangepast) Ik kwam onderstaand filmpje tegen waar iemand suggereert dat dit België moet voorstellen. Ik kan dat moeilijk geloven, daarom mijn vraag of iemand dit strand herkent? Ik denk eerder dat het een Russische trol is die ongenoegen en onrust probeert te zaaien. Maar ik kan het mis hebben. 8 uren geleden aangepast door Drs. IJzerbout Stay delulu !
bellejt Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden kan in de ganse wereld zijn of een AI dus onbetrouwbaar Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Het was ook al op het nieuws afgelopen zomer, dat de stranden van Belgische kustplaatsen en zo uitzien na een dagje badderen. Dus het is gebaseerd op feiten. Space Base Oliver Koletzki, Frida Darko
bellejt Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden oh ja dat is dat filmpje van de oostendse burgemeester die klaagt omdat ze 1 extra vuilbak geplaatst hebben waar er eigenlijk 10 tallen nodig zijn maar mag geen geld kosten.Zijn blauwe en die willen enkel geld oprapen of in eigen zak laten verdwijnen 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Psychosammie Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden (aangepast) Zelfde filmpje op nu punt nl. Was in 2024. https://www.nu.nl/310556/video/strand-van-oostende-vol-met-afval-na-warmste-dag-van-het-jaar.html?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F Brussel is wel een immigratie stad maar de genoemde cijfers kan ik niet vinden. https://journals.openedition.org/brussels/902 6 uren geleden aangepast door Psychosammie Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Moderator ceesv Geplaatst: 6 uren geleden Moderator Geplaatst: 6 uren geleden 1 uur terug, Drs. IJzerbout zei: Ik kan dat moeilijk geloven De tijden zijn veranderd, in Nederland is het niet anders. klik Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Een staking van de ophaaldiensten is wel iets anders dan badgasten die het gewoon neer pleuren op het strand. En in het zand. Dat is ook wat er gebeurt als geen statiegeld op zit. Belgen zijn te lui om te recycleren. Space Base Oliver Koletzki, Frida Darko
bellejt Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden daar zit je dan totaal verkeerd want statistieken zeggen dat juist belgie het meest recycleerd en sorteerd maar dit is gewoon het gedrag als je onvoldoende infrastructuur voorziet omdat je het geld aan andere dingen (zakkenvullen) uitgeeft Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: 6 uren geleden Moderator Geplaatst: 6 uren geleden Zojuist, Tonskidutch zei: Dat is ook wat er gebeurt als geen statiegeld op zit. In Amsterdam is statiegeld een van de redenen dat vuilnisbakken omgekeerd worden op straat. Frankrijk kent geen statiegeld op verpakking materiaal, maar ik zie in de omgeving geen blikjes of flessen rondzwerven. En in Bangkok zie je geen vuilnisbakken of prullenmanden in het straatbeeld, maar er ligt nog geen papiertje op straat. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Nee nee, zo makkelijk kom je er niet omheen @ceesv Er is wel degelijk een verband tussen afval op straat en statiegeld. EN ook natuurlijk de cultuur c.q. de onvoldoende opgevoede integriteit van mensen en hun kinderen. Op Barbados lag er helemaal niks op het strand, zelfs geen sigarettenpeuk. Daar kwamen schoolkinderen afval ophalen bij de badgasten zelf. Als deel van scholing en opvoeding. De badgasten wisten dat al na één dag en bewaarden hun TRASH voor dat moment of namen het zelf weer mee terug naar huis. Een voorbeeldfunctie van kinderen aan volwassenen. In Zürich ligt er ook geen peuk of plastic drankflesje op straat. Het is hoe je op een afglijdende schaal terecht komt als zogenaamde burger van dit land of België. Space Base Oliver Koletzki, Frida Darko
Moderator ceesv Geplaatst: 5 uren geleden Moderator Geplaatst: 5 uren geleden 9 minuten geleden, Tonskidutch zei: Er is wel degelijk een verband tussen afval op straat en statiegeld. Inderdaad, in het hoofd van politici. Iets met een maakbare wereld.🙄 Je rommel opruimen is een kwestie van opvoeding en fatsoen. Goed gedrag belonen werkt beter als verkeerd gedrag bestraffen, vooral wanneer handhaving ontbreekt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Over het laatste kunnen we het eens zijn. Space Base Oliver Koletzki, Frida Darko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen