Pedro4 Geplaatst: donderdag om 19:03 Geplaatst: donderdag om 19:03 hoi. ik heb zelf een zenderlijst gemaakt maar regelmatig krijg ik de zenderlijst van canal digital erbij te staan. dit is ergens uit te schakelen maar ik weet niet hoe. hopelijk kan iemand dit doorgeven. bedankt DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Mimisiku Geplaatst: donderdag om 19:07 Geplaatst: donderdag om 19:07 Background scan uitzetten bij de Fastscan optie… Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Pedro4 Geplaatst: donderdag om 19:58 Auteur Geplaatst: donderdag om 19:58 (aangepast) 1 uur terug, Mimisiku zei: Background scan uitzetten bij de Fastscan optie… ben die weleens op mijn andere tuner tegen gekomen maar nu vind ik hem even niet op de andere bij tuners en zenders zoeken staat geen fastscan donderdag om 20:08 aangepast door Pedro4 DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 04:17 Geplaatst: gisteren om 04:17 fastscan is toch een plugin? We Still Grow Gard Du Nord
Pedro4 Geplaatst: gisteren om 10:37 Auteur Geplaatst: gisteren om 10:37 6 uren geleden, Tonskidutch zei: fastscan is toch een plugin? staat niet bij mijn applicaties. of downloaden en dan daar uitzetten? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Pedro4 Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden iemand nog tips? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Moderator ceesv Geplaatst: 6 uren geleden Moderator Geplaatst: 6 uren geleden 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
minplus Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Ik gebruik hier in de Duo2 Open Pli versie 7.0. Een ouwetje dus. Daar staat na Instellen van de Fallback tuner de optie Fast Scan. Je kunt kijken of je erachter kunt komen welke Pli-versies die optie nog hebben. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Steve Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden fast scan zit er op latere pli versies ook in
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen