Pedro4 Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden hoi. ik heb zelf een zenderlijst gemaakt maar regelmatig krijg ik de zenderlijst van canal digital erbij te staan. dit is ergens uit te schakelen maar ik weet niet hoe. hopelijk kan iemand dit doorgeven. bedankt DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Mimisiku Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden Background scan uitzetten bij de Fastscan optie… Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Pedro4 Geplaatst: 22 uren geleden Auteur Geplaatst: 22 uren geleden (aangepast) 1 uur terug, Mimisiku zei: Background scan uitzetten bij de Fastscan optie… ben die weleens op mijn andere tuner tegen gekomen maar nu vind ik hem even niet op de andere bij tuners en zenders zoeken staat geen fastscan 22 uren geleden aangepast door Pedro4 DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Tonskidutch Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden fastscan is toch een plugin? Stop Bajon Tullio De Piscopo
Pedro4 Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden 6 uren geleden, Tonskidutch zei: fastscan is toch een plugin? staat niet bij mijn applicaties. of downloaden en dan daar uitzetten? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen