Hensat Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden (aangepast) Mijn oude 1e generatie vu duo wil niet meer connecten met internet. 2x opnieuw de image geïnstalleerd (Openpli 9.1) ik heb wel verbinding met mijn pc ip adressen kloppen, internet stations starten niet het gekke is maar ééntje wel. Heb opnieuw opgestart ook de stekker er een tijdje uit gehad. Hier ook een foto van een netwerk test. Krijg ook wel eens een groen error scherm. Wat denken jullie? 19 uren geleden aangepast door Hensat
Mojo Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden -Heb je ook een andere netwerkkabel geprobeerd? -herstart het modem -Lukt het wel met een fixed adres? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Hensat Geplaatst: 17 uren geleden Auteur Geplaatst: 17 uren geleden een ander netwerkkabel heb ik ook geprobeerd, wat bedoel je met fixed adres? ik start morgen even de modem opnieuw op lukt nu niet meer.
Mojo Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden 1 uur terug, Hensat zei: wat bedoel je met fixed adres Handmatig een ip adres ingeven You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden is een bekende bug in het OpenPli 9.1 staat allemaal al beschreven op hun support site Mission Acomplished Lalo Schifrin
Mimisiku Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden En opgelost wordt het niet.. Al maanden niet… DHCP werkt direct na een (her)start, Static geeft het boven geschetste probleem. Na een netwerk herstart werkt het (bij mij) wel… Overigens is de box van de TS wel op het randje qua OpenPli 9.1. Dat zou een reden voor de groene schermen kunnen zijn (Err 28 No soace left) Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Mojo Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 4 minuten geleden, Mimisiku zei: Static geeft het boven geschetste probleem Wat dat voor een idiootrie is van OpenPLI snap ik niet. Je moet de box inderdaad op DHCP zetten om ook de plugins te kunnen downloaden. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Hensat Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden heb de modem op nieuw opgestart helpt niet, als ik handmatig een ip invoer krijg ik na bevestiging het groene error scherm, zal ook eens kijken bij openpli wat tonskidutch schrijft. Zal een een oude image versie proberen niet de 9.1 maar van de 8 serie.
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Nou dat zul je toch aan de makers van het image moeten vragen. Daar eens een post aanmaken en/of eerst eens goed lezen over identieke topics. p.s. de oude Vu+ Duo heeft niets aan dat nieuwe Image, zou zelf op 8.3 gebleven zijn. Mission Acomplished Lalo Schifrin
Hensat Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden 56 minuten geleden, Tonskidutch zei: Nou dat zul je toch aan de makers van het image moeten vragen. Daar eens een post aanmaken en/of eerst eens goed lezen over identieke topics. p.s. de oude Vu+ Duo heeft niets aan dat nieuwe Image, zou zelf op 8.3 gebleven zijn. Klopt, heb nu 8.3 draaiend en geen problemen meer
Mojo Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 1 uur terug, Tonskidutch zei: Nou dat zul je toch aan de makers van het image moeten vragen. Heb ik gedaan. Werd nog net niet gevild 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Ja ze zijn natuurlijk trots op hun werk, ligt er ook een beetje aan hoe je het vraagt. Mission Acomplished Lalo Schifrin
Mojo Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 40 minuten geleden, Tonskidutch zei: Ja ze zijn natuurlijk trots op hun werk, ligt er ook een beetje aan hoe je het vraagt. Ik heb ze allee maar gevraagd wie ze denken dat ze zijn om voor mij te bepalen hoe ik apparaten in mijn thuisnetwerk zet You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 33 minuten geleden Geplaatst: 33 minuten geleden (aangepast) Oké, gewaagde vraag dus. 🤣🤣 je kan ook vragen hoe het probleem opgelost kan worden, maar in kwestie Oude Vu+ Duo moet je geen python3 op de kist hebben voor plugins die voor snellere Vu+ jes bedacht worden. p.s. sneller maar vooral meer geheugen capaciteit nand en dram 3 minuten geleden aangepast door Tonskidutch p.s. Mission Acomplished Lalo Schifrin
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen