Kabeltje87 Geplaatst: gisteren om 16:26 Geplaatst: gisteren om 16:26 (aangepast) Wat het onderwerp zegt gisteren om 16:27 aangepast door Kabeltje87 tikfout ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Mojo Geplaatst: gisteren om 16:29 Geplaatst: gisteren om 16:29 3 minuten geleden, Kabeltje87 zei: Wat het onderwerp zegt frequentie 12188H ligt eruit You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mimisiku Geplaatst: gisteren om 16:49 Geplaatst: gisteren om 16:49 Gewoon slecht weer…. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Kabeltje87 Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden Was een half later weer opgelost. Maar.... Eén transponder had 0db en alle andere op 23.5E hadden 15+ db signaal. Dit kan toch geen slecht weer zijn..... ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
bellejt Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden had hier gisteren ook prijs tijdens hevige regenbui met engelsen wel ontvangst maar de 23E5 niks meer.Kan ook aan luxemburg gelegen hebben als daar toevallig ook hevige regen was.Na de bui weer max beeld Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: 7 uren geleden Moderator Geplaatst: 7 uren geleden 12 minuten geleden, Kabeltje87 zei: Eén transponder had 0db en alle andere op 23.5E hadden 15+ db signaal. Dit kan toch geen slecht weer zijn..... Er zijn verschillende uplink locaties. Wanneer de uplink van 12188 in een gebied staat waar er een hoosbui is, zal er niets aankomen bij de satelliet. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 1 uur terug, ceesv zei: Er zijn verschillende uplink locaties. Wanneer de uplink van 12188 in een gebied staat waar er een hoosbui is, zal er niets aankomen bij de satelliet. Lijkt mij niet. Op de uitgevallen transponder worden NPO1 en NPO 3 uitgezonden Lijkt mij vreemd dat NPO 2 dan vanaf een andere locatie wordt geuplinkt You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen