Coliseo Geplaatst: woensdag om 13:20 Geplaatst: woensdag om 13:20 https://www.hln.be/showbizz/george-kooymans-77-van-nederlandse-band-golden-earring-overleden~ace3ad43/
Moderator wiz Geplaatst: woensdag om 13:21 Moderator Geplaatst: woensdag om 13:21 Rest in Peace George. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Gene 1225 Geplaatst: gisteren om 07:43 Geplaatst: gisteren om 07:43 RIP George Met dank voor alles wat je ons muzikaal nagelaten hebt. Nederlander, maar ook een beetje Vlaming. Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
cookie monster Geplaatst: gisteren om 17:45 Geplaatst: gisteren om 17:45 RIP , Golden Earring goeie band Ook hun begin periode , klonk geheel anders , maar ook leuk 🙂 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Rudi °° Geplaatst: gisteren om 18:51 Geplaatst: gisteren om 18:51 RIP George Ustym 4K Pro / TM-5402 HD M3 CI / Openbox S3 CI II / DVBSky S950 PCI /DVB Dream / EBSpro / Cahors SMC100 & Kathrein KEA 1000/G / / Opticum 4K + KEL 411 Kathrein lnb .
naxos Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden Golden Earring(s) incl George was de eerste band waar ik naar luisterde en vooral mee heb leren drums spelen. Ik kan me nog herinneren een slagtrommel en een lege dixan doos als bas drum. En dan " Back Home " op volume 10..... Het ga je goed daarboven George !
Gene 1225 Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Vanavond om 22.15 : Het Uur van de Wolf : docu over Golden Earring herhaling om 2.30 , NTR NL3 Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen