Drs. IJzerbout Geplaatst: 8 uren geleden Auteur Geplaatst: 8 uren geleden (aangepast) Of iemand al dan niet naar zo’n show wil moet je voor jezelf bepalen. Heb je interesse in de ontwikkeling technisch, content, streaming, beroepsmatig dan is zo’n gelegenheid mooi meegenomen want waar krijg je het zo voor je voordeur voorgeschoteld? Dat is een eenmalige kans. En dan lopen er hier users te zeveren dat het zo duur is kwa transport en parkeren. De meeste deelnemers hebben veel langere en vooral duurdere uitgaven en overnachten in peperdure hotels in en rond Amsterdam. Je moet verder ook niet naar de IBC gaan om alles te willen zien maar je vooraf voorbereiden. Iedere hal heeft een thema. Zoals PostProduction, Streaming, Satelliet, Camera’s, Monitoring en buiten: OB van’s / Reportagewagens en ga maar door. Dat is alles heel logisch gegroepeerd. Zodoende staan de meeste firma’s met hun stands altijd op dezelfde plek. Loop je ongeoriënteerd door die hallen van hot naar her dan ben snel bekaf en er helemaal klaar mee. Wat is er niet interessanter om zo’n grote reportagewagen eens van binnen te kunnen aanschouwen. Ben je loodgieter en wil je dat blijven, dan moet je daar helemaal niet heen. Maar heb je er beroepsmatig er wat mee te maken of uit hobby & pure interesse en wil je je geest verruimen dan is het een goede gelegenheid. Ook een leuk uitje. En dan moet je niet lopen te zeuren over een treinkaartje. De toegang is gratis en met je badge is het openbaar vervoer alle dagen gratis in heel Amsterdam. Verder is het nooit weg om op je resumé/CV te kunnen zetten: * Regular attendance of Exhibitions, Trade Shows such as IBC, AES, NAB, ICE om maar wat te noemen. Ook nooit weg wat betreft socializing en contacten op te doen. Dus kijk eens met een wat ruimere, bredere blik rond en wees niet zo Nederlands kneuterig. Je weet nooit waar het goed voor is. Ik draai al heel wat jaren mee in dit Media spektakel en daar heerst een hele belangrijke regel: ”Kennis is Macht”. 8 uren geleden aangepast door Drs. IJzerbout “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Noordzee Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden (aangepast) Op 17-9-2025 om 20:30, minplus zei: Gratis parkeren kan bij het station zeker niet maar idd een eind verderop en als je mazzel hebt is er een plek. Zeker wel, pal naast het perron aan de kant van de Chinees kun je gratis parkeren in die schuine parkeerinsteekvakken. Mijn auto staat daar soms ook. Aan de kant van de stad ik trouwens ook een gratis klein parkeerterreintje. En aan de overkant daarvan richting de oude dierentuin kun je ook gratis parkeren in de strook langs de spoorbaan. 18 uren geleden, Alex1970 zei: IBC is toch voor professionals? Voor een hobbyist niet interessant dus? Volgens kees321 is het wel interessant. Op 15-9-2025 om 22:21, kees321 zei: Nog even een verslagje. De beurs was vooral groot een veel. Maar het beviel me wel, 1 uur geleden aangepast door Noordzee Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
minplus Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Beide plekken ken ik en soms is me het daar gelukt. En ik weet ook een plek een paar 100 meter verderop. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen