Pedblu Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden Mij Ultimo 4K draait na een jaar of 7 nog altijd als een tierelier op Open pli. Nu had ik de laatste soms wat storingen in de opnames. Mijn oude harddisk was ook al gauw 7 jaar oud dus deze nu vervangen door een nieuwe SSD schijf. Werkt allemaal weer prima, maar ik zou de oude opnames nog willen afspelen dus kan ik de oude disk gewoon in een USB behuizing plaatsen of moet/kan ik deze eerst een nieuwe naam geven om te voorkomen dat mijn Ultimo 4K deze als zijn oude/vertrouwde harde schijf ziet? Of moet ik überhaupt nog iets anders doen? VU + Ultimo 4k, Solo 4k, triple head, Pli 8
bellejt Geplaatst: 18 uren geleden Geplaatst: 18 uren geleden gebruik DCC om die gewoon over te zetten op de nieuwe HDD. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Pedblu Geplaatst: 16 uren geleden Auteur Geplaatst: 16 uren geleden Dank. Ik heb en gebruik DCC maar de oude harde schijf wordt niet herkend door Windows. Ik weet dus niet hoe ik de bestanden kan overzetten. VU + Ultimo 4k, Solo 4k, triple head, Pli 8
Mojo Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden 51 minuten geleden, Pedblu zei: de oude harde schijf wordt niet herkend door Windows. Je moet em ook aan de Vu hangen You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
kees321 Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 14 uren geleden, Pedblu zei: dus deze nu vervangen door een nieuwe SSD schijf. Waarom een SSD "schijf" ? Is niet nodig voor deze toepassing lijkt mij maar wel prijziger of is dat ook al achterhaald ? NB als die oude HD inderdaad niet helemaal lekker meer was dan dat zsm kopiëren. Idealiter, de oude kopiëren naar een nieuwe, (grotere) en dan die in de Vu+ zetten.
bellejt Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden (aangepast) de prijzen liggen nauwelijks hoger voor een SSD.Koop bij ali zo een usb spulletje voor 3 euro en hang daar de HDD aan.Plug in box en via DCC gewoon copieren. Ik heb gewoon eerst de HDD naar de PC gecopieerd en dan teruggezet op de nieuwe.Ging vrij snel in windows explorer met 2 vensters open 4 uren geleden aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Voor het VTI image is er de Dateimanager VTi / Filebrowser VTi v1.9.4 (01.02.2025) dan voer je die kopie op de Vu+ zelve uit ( hetgeen dus zonder pC mogelijk is ). Voordeel is het filesystem EXT 3 of EXT 4 wordt door het image altijd herkent en alle rechten en attributen van de bestanden blijven origineel / behouden. De nieuwe 4K Vu+ hebben allemaal USB 3.0 aansluitingen, dus als je een behuizing voor de HDD koopt let op de controller versie USB 3.0! Reasons Of Rhyme The Brian Ferry Orchestra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen