Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 15:06 Geplaatst: gisteren om 15:06 1 uur geleden, Sprietje zei: Waarom zit er nu een knik midden in de draagarm? Er is een vogel tegenaan gevlogen. 1 Stay delulu !
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 15:24 Geplaatst: gisteren om 15:24 4 uren geleden, Sprietje zei: is gewoon gebogen aluminium om het medium hoger te maken zodat de antenne breedbandiger wordt. om het medium hoger te maken…. Dat ik daar niet op gekomen ben. Stay delulu !
OFDM Geplaatst: gisteren om 16:03 Geplaatst: gisteren om 16:03 37 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: om het medium hoger te maken…. Dat ik daar niet op gekomen ben. Daar kom je ook niet zomaar op want het maakt blijkbaar weinig uit hoe je het hoger maakt. Brilletjes, vorkjes, schijven.. Zie:
hvdh Geplaatst: gisteren om 18:01 Geplaatst: gisteren om 18:01 (aangepast) Fracarro maakt ook een band III loop/yagi combi, SIGMA V2 HD. Vraag me af wat er in die kunststof "bril" zit. Slecht verkrijgbaar buiten Italië helaas. gisteren om 18:03 aangepast door hvdh Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.
Sprietje Geplaatst: gisteren om 18:04 Auteur Geplaatst: gisteren om 18:04 (aangepast) Inderdaad, zie hier de voorbeelden van de verschillende uitvoeringen: gisteren om 18:20 aangepast door Sprietje 1
Sprietje Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden 19 uren geleden, hvdh zei: Fracarro maakt ook een band III loop/yagi combi, SIGMA V2 HD. Vraag me af wat er in die kunststof "bril" zit. Slecht verkrijgbaar buiten Italië helaas. Ja, ik zou ook wel eens willen weten wat er in dat "brilletje" zit. Fracarro heeft van dit type antenne ook nog een grotere uitvoering, de Fracarro Sigma 9 met 9 directoren met 18,5dB versterking.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden In dat brilletje zit een piepklein waterstraal-antennetje. Dat geeft zeker een dB of 2-3 winst. Stay delulu !
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Waarom weet ik niet veel of niks te vertellen over die „vreemde“ antennes? Omdat ze in professionele installaties niet toegepast worden. Daar gaat het meestal om kanaal antennes en ze moeten robuust zijn. En waar kom je dan bij uit? Juist, Kathrein. En daar zie je die vreemde antennes gewoon niet. Stay delulu !
Sprietje Geplaatst: 31 minuten geleden Auteur Geplaatst: 31 minuten geleden (aangepast) Hier een zeer vreemde UHF-antenne van Kathrein. 28 minuten geleden aangepast door Sprietje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen