RaveMaus Geplaatst: 22 uren geleden Auteur Geplaatst: 22 uren geleden Die kennis is effectief een business klant. Nu vraag ik me af wat men dan met die klanten na 1 september gaat doen. Toch nog aansluiten? Nu stelde ik me al wel eens de vraag, stel dat de M7 groep straks alles op IPTV gaat gooien, wie ins hemelsnaam gaat daar zijn tv product nog afnemen? Als het dan toch allemaal IPTV is ben je toch goedkoper af met een pakket bij een (in BE toch) provider als Telenet of Proximus? VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv, Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Op 25-8-2025 om 11:37, sattv4iedereen zei: Blijkbaar kunnen business klanten wel nog, omdat iptv van telenet niet gaat op een multi aansluiting. Wat is een multi aansluiting ? Hyper Ballad Björk
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden (aangepast) denk dat hij een aansluiting bedoelt zoals in rusthuizen of hospitalen bv waar veel aparte aansluitingen zijn die nu meestal over een mux verdeling gaan (soort GSO) naar elke kamer zodat de bewoners apart kunnen kijken. Bij proximus bestaat dit en komt er 1 grote aansluiting binnen die dan verdeeld wordt over de bewoners (kamers) .Kan zelfs via VDSL 5 uren geleden aangepast door bellejt 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen