Tonskidutch Geplaatst: woensdag om 08:08 Geplaatst: woensdag om 08:08 Aha, snel erheen. Nee grapje hoor, heb er genoeg... Clocks Coldplay
Chris71 Geplaatst: gisteren om 12:17 Auteur Geplaatst: gisteren om 12:17 Ik zie er nu genoeg 2e hands. Maar heb toch de connector gevonden en deze nieuw besteld. Voor €12,- incl.verzendkosten kun je geen buil vallen. Heb vroeger, lang lang geleden wel vaker dingetjes vervangen door los solderen en nieuwe te monteren en solderen. Dus dat ga ik eerst even proberen volgend weekend. Lukt het niet bestel ik gelijk een andere. Eerst even knutselen is ook beter voor de aarde niet waar....😅
Tonskidutch Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden Zo is het. Eerst nog even solderen, zelf doen of bij het repair café. De laatste versies / modellen hebben wel heel dunnen printbanen ! Clocks Coldplay
Chris71 Geplaatst: 10 uren geleden Auteur Geplaatst: 10 uren geleden Ja vindt ik eigenlijk ook, denk altijd te snel ik koop wel een andere of nieuwe. Maar vindt het eigelijk ook wel leuk om weer even te knutselen.
Mimisiku Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Ik heb nog een VU+Uno4K se…. Mag je gratis komen halen….. Meenemen waar ik naar toe ga is niet mogelijk.. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
bellejt Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden mag je naar mij opsturen aub.Ik betaal wel de verzendkosten naar belgie Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Mimisiku Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden (aangepast) Chris71 mag eerst reageren. Ik stuur niks op… Gegadigden mogen langskomen zodat ze kunnen zien dat het 100% werkt. En niet te lang wachten want zoveel tijd heb ik niet meer (helaas) 8 uren geleden aangepast door Mimisiku Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Chris71 Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden Hoi Mimisiku, Ontzettend bedankt voor het aanbod! Maar niet nodig ik repareer de Duo 4k. Nogmaals bedankt!
minplus Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 3 uren geleden, Mimisiku zei: Chris71 mag eerst reageren. Ik stuur niks op… Gegadigden mogen langskomen zodat ze kunnen zien dat het 100% werkt. En niet te lang wachten want zoveel tijd heb ik niet meer (helaas) Dat klinkt niet lekker, Mimisiku, en is heel veel belangrijker dan een sat-ontvanger.. Heel veel sterkte en ik hoop dat je nog vele jaren bij ons bent. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Mimisiku Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Zou ik willen, maar de ziekte heeft anders besloten….. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Mrbeam Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 1 minuut geleden, Mimisiku zei: Zou ik willen, maar de ziekte heeft anders besloten….. Wat een bericht.... :-( Heel veel sterkte de komende periode. Spoiler Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
Chris71 Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden Mimisiku, tsjonge jonge wat een bericht. Heel veel sterkte!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen