time2party Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden Ik heb mijn twee boxen aan de praat gekregen met Oscam. In de server box zit het kaartje en de cliënt box maakt verbinden, tot zo ver werkt alles. Het enige wat ik merk in de log van de cliënt is dit: (client) encrypted monitor-client 192.168.1.170 granted (extern, au=off) Waarom staat daar au=off? Ik heb bij de users au=1 geplaats in de oscam file. Heb ik ergens iets verkeerd geplaatst? Bij status in oscam van de server en cliënt staat AU op ACTIVE
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden https://wiki.streamboard.tv/wiki/OSCam/en/AU de server kijkt zelf toch ook wel eens op een zender die de kaart entitlements aktualiseert? op een client is het niet nodig mits de server helemaal niet zapt naar een zender uit het pakket Bovendien niet alle kaarten werken ermee: uit de link boven Cardsystem AU-ready Implemented ------------------------------------------- Conax 0 1 Conax - MTV 1 1 Cryptoworks 0 1 DRE-Crypt 0 0 Irdeto 0 1 Irdeto - Sky 1 1 Nagravision 0 1 Seca 0 1 Viaccess 0 0 Videoguard2 0 0 Birth Control Gamma Ray
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen