Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb  een Laptop met SSD van 1TB met Win-10 erop die ik uiteindelijk met win-11wil laten draaien.

Upgraden durf ik niet: brug opblazen, ik heb geen BU !  BU vetrouw ik niet; Read error en daar zit je met den BU!!!

En enkele SSD van 250 Gb en een afgedankte laptop met SSD 250Gb die nog werkt... 

Ik zou een SSD 1TB kopen en een memstick van ? MB om Win-11 installatie te doen

Ik wil een uiteindelijk laptop van 1Tb op win-11 bekomen met mijn soft en data erop.

Wat heb ik nodig? En hoe tewerk gaan?

Geplaatst:

schakel vertalen in als je deze site leest

https://windowsforum.com/threads/installing-windows-11-25h2-on-unsupported-pcs-enablement-path-server-trick-rufus.382321/#:~:text=Download Windows 11 25H2 ISO from Microsoft and,drive letter if necessary%2C e.g. E%3Asetup.exe %2Fproduct server).

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Voor Optie 2 ‘bestanden en apps behouden’ heb je geen backup nodig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Optie 2 server truuk !

1 ) download de (Multi Edition) ISO van Windows 11 

2 ) het gedownloade bestand met rechtermuisklik koppelen

3 ) gebruik de cmd line en ga naar het aangekoppelde ISO mapje

4 ) type dan letterlijk; setup.exe /product server

5 ) Volg de instructies op het scherm en selecteer de juiste optie ‘bestanden en apps behouden’ om een in-place upgrade uit te voeren.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Voor Optie 4 dus met Rufus heb je een backup nodig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Optie 4 rufus bootable USB stick! <> als de gekozen taal en de Windows versie niet kloppen kan het zijn dat je geen bestanden en apps kunt behouden 

1 ) download de (Multi Edition) ISO van Windows 11 

2 ) maak met Rufus.exe een bootable USB stick 

3 ) Klik op Start en — wanneer u de Windows User Experience-opties van Rufus te zien krijgt — vink dan ‘Remove requirement for 4GB+ RAM, Secure Boot, and TPM 2.0’ (Vereiste voor 4 GB+ RAM, Secure Boot en TPM 2.0 verwijderen) en eventuele andere gewenste opties aan (automatische BitLocker uitschakelen, lokale accountfallback inschakelen, enz.).

4 ) start de computer opnieuw op en gebruik de F9 F10 toetsen om de bootvolgorde op de USB te zetten. Save and exit.

5 ) de USB installatie van Windows 11 wordt gestart

6 ) Volg de instructies op het scherm 

4) Rufus-gebouwde USB (schone installatie of ter plaatse uitvoeren van setup.exe vanaf USB) — de meest flexibele optie voor een schone installatie

Wat Rufus biedt: Rufus kan een Windows 11 ISO naar een USB schrijven en biedt sinds versie-updates met “uitgebreide” opties een menu waarmee de installatieprogramma's niet meer controleren op TPM, Secure Boot, RAM en soortgelijke vereisten. De Rufus-interface bevat ook opties om de mogelijkheid om een lokaal account aan te maken te herstellen en om automatische vragen over apparaatversleuteling over te slaan.
Hoe Rufus te gebruiken voor 25H2 op niet-ondersteunde hardware (beknopte stappen):
Download Rufus (installatieprogramma of draagbaar).
Als u de ISO niet hebt, gebruik dan de ingebouwde ISO-downloader van Rufus of haal eerst de 25H2 ISO op bij Microsoft.
Plaats een USB-stick van 8 GB of meer en selecteer deze in Rufus. Kies de 25H2 ISO als bron.
Klik op Start en vink, wanneer de Windows User Experience-opties van Rufus worden weergegeven, ‘Remove requirement for 4GB+ RAM, Secure Boot, and TPM 2.0’ (Vereiste voor 4 GB+ RAM, Secure Boot en TPM 2.0 verwijderen) en eventuele andere gewenste opties (automatische BitLocker uitschakelen, terugvallen op lokaal account inschakelen, enz.) aan.
Laat Rufus de USB schrijven en start vervolgens de doel-pc op vanaf de USB voor een schone installatie of open de USB in Windows en voer setup.exe uit voor een in-place upgrade.
Voordelen:
Creëert een betrouwbaar opstartbaar installatieprogramma dat op meerdere pc's kan worden gebruikt.
 De optieset biedt gedetailleerde controle (sla TPM/Secure Boot-controles over, terwijl Secure Boot nog steeds functioneel blijft als u het later inschakelt).
Waarschuwingen:
De Rufus-bypass is afhankelijk van het exacte gedrag van het installatieprogramma; hoewel het in de meeste gevallen werkt, kunnen de routines van Rufus veranderen met nieuwe Windows-services. In zeldzame gevallen melden gebruikers dat de menutekst/methode verandert tussen Rufus-versies; volg de documentatie van Rufus en gebruik een recente stabiele release.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Voor een backup kun je ook OneDrive gebruiken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

afhankelijk van hoeveel data jij op OneDrive kunt plaatsen

En anders begin er zelf niet aan als je geen backup kan maken.

I had This Thing

Röyskopp, Jamie Irrepressible

Geplaatst:

Ik krijg nu dir:

Это "windowsforum.com"

Bekijk "windowsforum.com" en klik op de knop "windowsforum.com" целях?

•  
    Zorg ervoor dat u uw geld terugkrijgt en dat u uw geld terugkrijgt сведения об аудитории en разработка сервисов
  •  
    Gebruik en (of) gebruik van de producten op uw website

Подробнее

Cookie- en cookie-instellingen доступна поставщикам со спецификацией TCF (141) en рекламным партнерам (69) . Als u dit wilt weten, kunt u het beste met uw geld verdienen устройства en обрабатывать ваши персональные данные.

Zorg ervoor dat u geen gebruik meer kunt maken van uw persoonlijke levenssfeer Controleer de werking. Als u de stekker uit het stopcontact haalt, kunt u het beste het apparaat of het apparaat gebruiken. Als u dit wilt doen, of als u het apparaat wilt gebruiken, kunt u dit doen. Als u dat niet wilt, kunt u het beste iets doen of iets anders doen cookie, of een ander soort cookie использование.

Hoe dit verwijderen???

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...