Tonskidutch Geplaatst: 10 uren geleden Auteur Geplaatst: 10 uren geleden Ja had ik geweten hoe het versterkertje zou klinken had ik dat natuurlijk vooraf ook kunnen bedenken. Ik kan de Fosi V3 Amp nog retourneren en toch de oude Technics weer aansluiten nadat we die zijn knoppen eens hebben gereinigd. Altay Ummet Ozcan, Otyken
Tonskidutch Geplaatst: 10 uren geleden Auteur Geplaatst: 10 uren geleden Boom, daar is die! Met de instelbare treble- en basregeling en de verstelbare subwoofer-scheidingsfrequentie van 40 - 300 Hz vindt iedere luisteraar zijn of haar ideale klank. Fosi Audio - Hear The Unheard! Functies Fosi Audio 2.1 Versterker Type: BT30D Bluetooth V. 5.0 Draaiknoppen: Sub Vol, Sub Freq, Treble, Bass, Volume Ingangen: 1 x Line In (cinch stereo), Bluetooth Uitgangen: Luidsprekers en Sub Out passief (bananenstekkers, schroef-/klem-aansluitingen), Sub Out actief (cinch) Max. uitgangsvermogen: 2 x 100W + 50W Frequentiebereik: 20 - 20.000 Hz Ingangsgevoeligheid: ≤ 280 mV Totale vervorming: ≤ 0,04 % Signaal-ruisverhouding: ≥ 98 dB Impedantie: 2 - 8 Ohm Power amp chip: TPA3116D2 Volledig metalen behuizing Voeding: Power adapter 24/4,5A DC-ingangsspanning: 12 - 24 V Incl. Bluetooth-antenne Afmetingen (B x D x H): 120 x 132 x 35 mm Gewicht: 680 g Dan maar retour ermee en den deze. Altay Ummet Ozcan, Otyken
Alventali Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden (aangepast) Bekijk dan ook de nieuwere versie de BT30D Pro Schijnt weer net iets beter te zijn en voor het prijs verschil hoef je het niet te laten. Ik heb 'm zelf niet dus kan het niet uit eigen ervaring spreken 8 uren geleden aangepast door Alventali Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Frans B Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Dus toch tone control in de versterker, zoals ik al eerder aangaf...... System Administrator (niet van deze site)
moonchild Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden De TA3255 chip schijnt uit zichzelf toch een redelijk geluid te hebben. Waarom is er dan een EQ nodig? Lekker scheuren op je Fatbike, natuurlijk zonder helm VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen