Mathjanssen Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Ben aan het stoeien met een blackhole image. Nu wil ik een eigen zenderlijst in dit image zetten. Dit probeer ik met dreambox edit te doen. Helaas laat hij me niet in de box. username staat op root en password op dreambox. (geen toegang) alleen root in vullen en password leeg (geen toegang) Van alles geprobeerd maar lukken wil het niet. zijn er mensen die dit ook hebben gehad? wat was de oplossing? b.v.d MJ
bellejt Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden gewoon zelf paswoord instellen in box dus root en bv je naam .Dan wel instellen in DBE ook Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Mathjanssen Geplaatst: 4 uren geleden Auteur Geplaatst: 4 uren geleden Tja dat zou moeten lukken maar ik kon gewoon niet in de box. Kan wel in het plugin menu maar daar vindt ik geen softwaremanager zoals in Openpli. vond wel de optie groen geel om Ipk files te instaleren. Maar dan moet de IPk file eerst in TMP gezet worden maat ik kom er niet in. Ook de optie set password kan ik niet vinden. Ben nieuw met openpli en weet dus een hoop niet. groet Math Janssen
bellejt Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden blackhole ,openpli en welk image is het dan eigenlijk ? Ik zit met openvix en daar is alles makkelijk volgens mij maar er zijn zeker anderen die mer dat image werken Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Mathjanssen Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Quote Nou Blackhole is out Openpli nog de beste ervaring mee, maar daar mag ik niet verder op ingaan. Dan krijg ik commentaar. 1
smetje limb.BE Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden heb je bij netwerk paswoord staan Dreambox 900UHD 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .Dreambox 7020hd v2 Dreambox 800 Dreambox 8000 Dreambox 800se Dreambox 500HD Sab unix triple Xsarius Galaxy 4K gigablue trio Gigablue HD Quad Plus Zgemma H7 Cabel en Sat Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED Samsung UE46F6650SSXXN led 1x LG 60"lb 870v
smetje limb.BE Geplaatst: 48 minuten geleden Geplaatst: 48 minuten geleden heb je deze al eens als paswoord gebruikt blackhole Dreambox 900UHD 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .Dreambox 7020hd v2 Dreambox 800 Dreambox 8000 Dreambox 800se Dreambox 500HD Sab unix triple Xsarius Galaxy 4K gigablue trio Gigablue HD Quad Plus Zgemma H7 Cabel en Sat Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED Samsung UE46F6650SSXXN led 1x LG 60"lb 870v
Mathjanssen Geplaatst: 10 minuten geleden Auteur Geplaatst: 10 minuten geleden Bedankt voor je reactie maar ik stop met Blackhole/ MJ
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen