Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Verschrikkelijk, wat een zelfverrijking. Ik begrijp nu beter waarom Trump het zo goed kan vinden met Putin. Bah.

Maar uit je VRT link kwam ik ook weer op nieuws over Raul, ik las dat gisteren al. Ik kende die hele zaak niet maar zelden word ik nog zo geraakt door nieuws, vreselijk.

Geplaatst:

Het lijkt me dat Hongarije en de nieuwe regering een tijd tegemoet gaan waarin de strijd met 16 jaar corruptie niet zomaar voorbij is.

Ben benieuwd hoe de nieuwe premier van Bulgarije de corruptie wil aanpakken als hij Poetin en de EU tegelijkertijd te vriend wil houden.

Dat is zelfs de doorgewinterde Orban niet gelukt.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:
14 uren geleden, Eduard07 zei:

Nou was dat al jaren bekend dat ie met z'n kornuiten de hand in de staatskas had, menig documentaire gezien op de Duitse TV daarover.

En net over de grens in Duitsland is er ook al hommeles inzake "Vetternwirtschaft" bij de AfD die laten namelijk familieleden op goed betaalde posten komen, waarmee er dus ook een hand in de staatskas graait.

Zo zijn al die partijen ontstaan van klein naar groot en de domme kiezer laat het gewoon gebeuren.

The Four Horsemen

Aphrodite's Child

Geplaatst:

https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/18323274/fvd-hoogeveen-op-barsten-gekozen-raadsleden-weigeren-zetel-af-te-staan

Ook een Nederlandse partij uit dezelfde hoek die dat spelletje al een paar jaar speelt.

Zelfs als je het aantoonbaar en bewezen is, noemt menige aanhanger het nog steeds "kwaadsprekerij".

Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:
19 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Nou was dat al jaren bekend dat ie met z'n kornuiten de hand in de staatskas had, menig documentaire gezien op de Duitse TV daarover.

https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/trump-is-van-plan-om-oekraine-te-laten-verliezen-vertelt-orban

Orban blijkt ook de fluisteraar van Trump en JuDasVance te zijn geweest m.b.t. tot de oorlog in Oekraïne. 

Trumps uitspraak tegen Zelensky tijdens die dramatische middag in het WH "You don't have the cards."  en "You are starting World War 3." lijken gebaseerd op de narratieven die Orban hen influisterde. De heren zelf wisten amper iets over het hoe, wie en waarom van die oorlog. (Trump: "It's Biden's war!") 

Geplaatst:

Ja en ook Trump met z'n kornuiten (leuke oude term voor zeerovers) 😁zit met z'n tengels in de centen, maar via via hè genoeg familie heeft ie.

The Four Horsemen

Aphrodite's Child

Geplaatst:
13 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Ja en ook Trump met z'n kornuiten (leuke oude term voor zeerovers) 😁zit met z'n tengels in de centen, maar via via hè genoeg familie heeft ie.

https://www.bnr.nl/nieuws/economie/10599125/verdachte-handel-rond-trump-aankondigingen-dat-het-voorkennis-is-spat-van-het-papier-af

• Like 1

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...