Eduard07 Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/04/27/hongarije-geld-naar-het-buitenland-orban-fidesz-verkiezingen-mag/ Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
OFDM Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Verschrikkelijk, wat een zelfverrijking. Ik begrijp nu beter waarom Trump het zo goed kan vinden met Putin. Bah. Maar uit je VRT link kwam ik ook weer op nieuws over Raul, ik las dat gisteren al. Ik kende die hele zaak niet maar zelden word ik nog zo geraakt door nieuws, vreselijk.
Eduard07 Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Het lijkt me dat Hongarije en de nieuwe regering een tijd tegemoet gaan waarin de strijd met 16 jaar corruptie niet zomaar voorbij is. Ben benieuwd hoe de nieuwe premier van Bulgarije de corruptie wil aanpakken als hij Poetin en de EU tegelijkertijd te vriend wil houden. Dat is zelfs de doorgewinterde Orban niet gelukt. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen