Tonskidutch Geplaatst: donderdag om 13:23 Geplaatst: donderdag om 13:23 Nou intimidatie op straat kost je ook als dader al gauw 410€... Dus hij had geluk en ik ook. Cantaloop Us3
cookie monster Geplaatst: gisteren om 08:50 Geplaatst: gisteren om 08:50 https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/een-assistentiehond-weigeren-is-wettelijk-verboden-maar-veel-uitbaters-doen-het-toch Een neef van mij heeft dit meegemaakt in een restaurant , zoals gewoonlijk kon hij aldaar zonder problemen komen , maar .... ineens 1 werkneemster die het uitschreeuwde dat ze bang was van honden !! Het eten dat ze aan de tafels bracht liet die ineens vallen , en riep ze dat honden niet toegelaten zijn , ze gaf niet af !! Mijn neef heeft MS en hij heeft een geleidehond !! Hij werd echt werkelijk pissed off tegen haar !! Hij is nooit meer naar dat restaurant gegaan !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 12:33 Geplaatst: gisteren om 12:33 Het is wel heel erg lastig inzake HACCP waar elke keuken, restaurant, frietkot zich aan moet houden. Maar je hebt gelijk het is droevig als dat probleem niet correct wordt ondervangen door de uitbater en z'n personeel. Bang zijn voor honden, nou ja ik ben als 4 jarige in het voorhoofd gebeten door een loslopende bouvier, kan echter heel erg goed met ze overweg. Die vals reageren zijn door hun baasje vals gemaakt of hebben een storing door inteelt bij het fokken OF zijn het spiegelbeeld van hun baasje. Een geleidehond moet toegang hebben en dan maar als restaurateur uitbater de plek en weg er naar toe extra kuisen. Cantaloop Us3
minplus Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden Kon het als klein kind al goed vinden met alle honden in de buurt, maar ik heb wel een hekel aan bouviers. Van hen zie je de uitdrukking nauwelijks. Ik ben in m'n leven 2x door een hond gebeten maar nooit ernstig en toen ik al rond de 50 was. De 1e keer door een valse Mechelse herder van de buren die een buurman fors verwond heeft en 1x idd door een bouvier die nooit iemand kwaad zou doen. 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Uiteindelijk moesten ze die bouvier weg doen, daar het kreng ook hun eigen kinderen beet. Daarna hadden ze een dalmatiers, ook zo vals als maar wat kan zijn. Sommige mensen zijn geen goede hondenbezitters. https://nos.nl/artikel/2613902-jongeren-vaker-betrokken-bij-gevaarlijke-situaties-rond-spoorwegovergangen Als je die machinisten ziet staan ze weken erna nog te trillen op hun benen, arme drommels. Cantaloop Us3
Eduard07 Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden In Groningen bij een bepaalde zeer drukke overweg richting west (o.a. Ljouwert 😉) inmiddels camera's, maar nog steeds jonge waaghalzen die het geduld niet hebben en tussen de neergaande slagbomen heen slalommen. Overigens vaak dezelfde types die die gewoonte ook tonen in nadrukkelijke voetgangersgebieden in de binnenstad. Ben er regelmatig getuige van. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Ja wij (uh Ik ) zijn natuurlijk ouderwetse zwetsers en toch hebben we ook kattenkwaad uitgehaald vroeger te voet, met fiets of brommert. Je ziet het brein is nog niet helemaal ontwikkeld bij de jongeren maar we laten ze wel zomaar op de fatbikes stappen als (uh ik niet) ouders. Cantaloop Us3
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden https://nos.nl/artikel/2613928-vermissing-tanja-groen-blijft-onopgelost-zaak-wordt-gesloten Het is heel triest voor nabestaanden en een heel klein beetje ook omdat het in Maastricht gebeurd is. Maar hier horen we geregeld vrouwen gillen uit een van de vele studentenhuizen alsook op de straat, waarbij ze dan op weg naar huis zijn. Het zou niet hoeven, het hoort niet zo te zijn maar ga nooit alleen. Of leer zelfverdediging, tai chi bijvoorbeeld. Cantaloop Us3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen