cookie monster Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Op 22-6-2026 om 07:42, Tonskidutch zei: https://www.hln.be/antwerpen/uurwerk-antwerpse-kathedraal-staat-stil-na-blikseminslag~a6d4f23d Back to the future 🥳 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Moderator Geplaatst: 1 uur geleden 5 uren geleden, gerrit B zei: Gelukkig kregen we toen glasvezel en sinds die tijd niet 1 blikseminslag meer gehad. De ouderwetse ondergrondse koperen telefoonlijn is een van de meest onderschatte manieren hoe in je huis schade ontstaat door bliksem. Ik heb zelf een keer een modem defect gehad door bliksem. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Klopt want KPN heeft zijn telefoonlijnen helemaal nergens beveiligd tegen overspanning oid. Ik had een klant in Holten en die kreeg gewoon elke 3 jaar een geheel nieuw beveiligingssysteem en dat alleen door inslagen via de telefoonlijn. Toen ik hem aangaf dat we daar overspanningsbeveiliging voor hadden was zijn reactie "ben je helemaal bedondert", "dat gaan we niet doen" Op de vraag waarom niet want daarmee voorkwam hij een bult ellende elke keer. Was zijn reactie "klopt, maar nu kom jij hier zo ongeveer elke 3 jaar het meest moderne beveiligingssysteem monteren zonder dat het me 1 cent kost". "Dus zolang de verzekering betaald en geen overspanningsbeveiliging eist kom jij maar elke 3 jaar wat nieuws monteren" De laatste keer dat ik er was had hij zitten werken en was de telefooncentrale die links van hem aan de wand was gemonteerd met geweld voor hem langs geschoten over zijn bureau om 4m verder tegen de rechter wand te knallen. Toen ze kwamen de telefoonlijn te herstellen was deze op sommige plekken gewoon helemaal weg en was er alleen nog een zwart/blauw spoor in het zand te vinden en van de weg naar zijn huis hebben ze op een stuk van 150m 7 lassen moeten maken voordat er weer telefoon en internet was. Bleek dat de bliksem in een berk was geslagen die direct naast de telefoonlijn stond. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Moderator Geplaatst: 1 uur geleden Dat defecte modem heb ik toen ter reparatie terug gebracht naar de winkel.. Het ging om een apparaat van ongeveer 250 Euro. De servicedesk van de winkel vertelde mij toen, dat je binnen 2 jaar het defecte apparaat mocht terug geven in ruil voor het aankoop bedrag, een aanbod wat ik geaccepteerd heb. In die 2 jaar was hetzelfde modem 50 Euro goedkoper geworden, ik heb voor 200 Euro een nieuwe gekocht en kreeg 50 euro toe.😉 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen