dirk044 Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden Op mijn VU+ Solo 4K krijg ik op 5W 12606V geen enkele zender ingelezen. Is de VU+ Solo 4K niet geschikt om Streaming zenders te ontvangen? Ben benieuwd naar jullie reacties. CAHORS Big BiSat met Twin LNB's 5xRELOOK RE-T1EC & 3xVENTON Rocket EXL-T op 8 Satellieten: 05.0˚W / 04.8˚E / 09.0˚E / 13.0˚E / 16.0˚E / 19.2˚E / 23.5˚E / 28.2˚E PANASONIC OLED TX-65JZW984 4K UHD / VU+ SOLO-4K UHD / VANTAGE 8000-S HD Latitude: 52.2933 / Longitude: 4.9827 / AVATAR: IntelSat bij Langendorf (D) Foto 01 Sept. 2010
Moderator ceesv Geplaatst: 7 uren geleden Moderator Geplaatst: 7 uren geleden Nee, de Solo 4k heeft geen DVB S2X tuner. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 38 minuten geleden, ceesv zei: Nee, de Solo 4k heeft geen DVB S2X tuner. En dan nog moet de tuner MIS aankunnen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Zilverhippie Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Inderdaad DVB-S2 MIS op de betreffende Rai-transponder.
Mojo Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 3 uren geleden, Zilverhippie zei: Inderdaad DVB-S2 MIS op de betreffende Rai-transponder. Dus heb je de v2.0 versie nodig van de DVB-S2X tuner You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
bellejt Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden en die bestaat niet voor de solo 4K want heeft enkel oud slot Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen