Psychosammie Geplaatst: maandag om 21:16 Geplaatst: maandag om 21:16 (aangepast) Even getwijfeld of deze in een ander forum moet. https://www.radio-browser.info/ maandag om 21:16 aangepast door Psychosammie Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
minplus Geplaatst: maandag om 21:25 Geplaatst: maandag om 21:25 Geen idee. Ik ga voor FIP en de vele daaromheen. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Drs. IJzerbout Geplaatst: dinsdag om 11:08 Geplaatst: dinsdag om 11:08 Ik heb Radio Bloemendaal erbij gezet. Mijn dag kan niet meer kapot. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden What is radio-browser? ja ik vind niet direct een duidelijk antwoord als ik eerlijk ben snap ik hun uitleg niet, waarom ga ik dat allemaal verzamelen? Om er nooit naar te luisteren? Dan moest ik 500 jaar oud worden om er dan een ervaringswaarde aan te kunnen toekennen! Sinds 2010 gebruik ik internet radio en heb eens een keer of vier vijf nieuwe streams gevonden die bij me passen, overigens radio Maria en radio Bloemendaal is er niet bij. 😜 Wasting My Young Years London Grammar
Zilverhippie Geplaatst: 29 minuten geleden Geplaatst: 29 minuten geleden Het is een open source muziek bibliotheek, handig als je zelf een muziekserver wil opzetten met radiostations zonder voor elk station zelf de stream-url te moeten opzoeken en updaten wanneer die verandert. Het is een open source alternatief voor portals zoals bijv. TuneIn of Airable. Als jouw internetradio plots niet meer werkt omdat het portal dat de streams aanlevert ophoudt te bestaan of de overeenkomst met de radiofabrikant verbreekt, dan kan Radio Browser jouw internetradio weer een reden van bestaan geven.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen