Pedro4 Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Ik heb al enige tijd dit niet nodig gehad maar kom er nu achter dat ik geen verbinding meer kan maken vanaf mijn computer naar de Vu+ met dcc. Ook al een nieuwe image op de Vu+ gezet maar daar ligt het niet aan. De ip adressen van mijn computer en de Vu+ kloppen maar hij geeft aan connection failed. Iemand tips? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Tonskidutch Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden DCC_E2 wordt sinds de update van januari definitief door de Windows veiligheidsinstrumenten geblokkeerd. Begin maar eens aan Filezilla te wennen. Remember Russia Fischer Z
bellejt Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden werkt hier nog perfect in versie 2.40 maar je moet bij de laatste images een paswoord in de box zetten Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Pedro4 Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden 12 minuten geleden, bellejt zei: werkt hier nog perfect in versie 2.40 maar je moet bij de laatste images een paswoord in de box zetten hoe doe je dat? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
bellejt Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden in je image kijken waar je passwoord moet zetten en dat ook in DCC ingeven Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Pedro4 Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden 21 minuten geleden, bellejt zei: in je image kijken waar je passwoord moet zetten en dat ook in DCC ingeven ik heb open pli 9.2 en ga kijken waar ik dat kan invoeren totaal geen idee. bedankt alvast DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden dit werkt ook gewoon als je onveilige aanmelding toestaat \\ en daarmee doe je eigenlijk hetzelfde als de oude DCC_E2 indien je Notepad++ op je pC hebt geïnstalleerd Remember Russia Fischer Z
bellejt Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden bij openvix kom je er gewoon niet in zonder paswoord in de box.Gelijk welke versie of trucje dat je doet Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen