Jan Ambers Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Ik moet een formulier( in pdf) invullen maar ik wil een vrije versie voor win-11 Wie kent er zulke progs?
Pionewbie Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Ik gebruik daarvoor de gratis: Adobe Acrobat Reader. Er zijn veel gratis alternatieve PDF readers, zoek maar eens op: gratis PDF readers
Psychosammie Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Ik gebruik Sumatra als PDF reader. Die is klein en supersnel. Echter kan geen invulbare PDF aan. Ik maak zelf invulbare PDF formulieren en tot nu toe kan ik die alleen maken en invullen met Acrobat Reader. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Die reader van Acrobat is gratis en kun je naderhand ook weer de-installeren. Er zijn echter ook nog webbrowsers die het invullen van een PDF mogelijk maken. The Faith Healer, remastered 2002 The Sensational Alex Harvey Band
Mojo Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 2 uren geleden, Jan Ambers zei: Ik moet een formulier( in pdf) invullen maar ik wil een vrije versie voor win-11 Wie kent er zulke progs? Google is kapot bij jou? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen