MrDish Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Hallo leden , het regent hier toch en dacht , ik ga een binnen antenne van DVB-T/T2 afstellen met een Combolook Color HD voor het DVB-T/T2 signaal van Doetinchem. De kanalen zijn mij bekent ,en heb het Menu van de Combolook als door gespit ,in verband met de voeding die de antenne nodig heeft . want dat krijgt hij automatisch van een Strong SRT. En ik weet , op sommige plekken heb je wel of geen signaal Mvg
Noordzee Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Er staat een zendmast in Doetinchem, dus ontvangst zou geen probleem mogen opleveren. Als jouw antenne stroom nodig heeft, dan heb je een power-inserter nodig. Die zijn voor minder dat tien euro te koop. Je kunt zoeken op " Digitenne Antenne Powerkabel" Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
MrDish Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Ben er achter hoe ik het moet opzoeken via de manual , maar ben bang dat ik last heb van 5 G signaal is via een funke antenne buiten rond de 40 % maar kwaliteit komt die niet de hoek uit . Terwijl dat een jaar geleden nog bijna 100 % was met allebij
MrDish Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Als ik ff een funke aan een Strong Srt aansluit , begint er een blauw lampje te branden op de Funke antenne . En via de Combolook niet .?! Ra ra
Moderator ceesv Geplaatst: 48 minuten geleden Moderator Geplaatst: 48 minuten geleden 3 uren geleden, MrDish zei: met een Combolook Color HD voor het DVB-T/T2 signaal Veel beeld zal je niet zien, die Combolook doet geen DVB-T2 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen