MrDish Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden Hallo leden , het regent hier toch en dacht , ik ga een binnen antenne van DVB-T/T2 afstellen met een Combolook Color HD voor het DVB-T/T2 signaal van Doetinchem. De kanalen zijn mij bekent ,en heb het Menu van de Combolook als door gespit ,in verband met de voeding die de antenne nodig heeft . want dat krijgt hij automatisch van een Strong SRT. En ik weet , op sommige plekken heb je wel of geen signaal Mvg
wanderer Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden wat is de vraag dan? Samsung 40D6510WS
Noordzee Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden Er staat een zendmast in Doetinchem, dus ontvangst zou geen probleem mogen opleveren. Als jouw antenne stroom nodig heeft, dan heb je een power-inserter nodig. Die zijn voor minder dat tien euro te koop. Je kunt zoeken op " Digitenne Antenne Powerkabel" Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
MrDish Geplaatst: 11 uren geleden Auteur Geplaatst: 11 uren geleden Ben er achter hoe ik het moet opzoeken via de manual , maar ben bang dat ik last heb van 5 G signaal is via een funke antenne buiten rond de 40 % maar kwaliteit komt die niet de hoek uit . Terwijl dat een jaar geleden nog bijna 100 % was met allebij
MrDish Geplaatst: 11 uren geleden Auteur Geplaatst: 11 uren geleden Als ik ff een funke aan een Strong Srt aansluit , begint er een blauw lampje te branden op de Funke antenne . En via de Combolook niet .?! Ra ra
Moderator ceesv Geplaatst: 10 uren geleden Moderator Geplaatst: 10 uren geleden 3 uren geleden, MrDish zei: met een Combolook Color HD voor het DVB-T/T2 signaal Veel beeld zal je niet zien, die Combolook doet geen DVB-T2 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden 3 uren geleden, MrDish zei: Als ik ff een funke aan een Strong Srt aansluit , begint er een blauw lampje te branden op de Funke antenne . En via de Combolook niet .?! Ra ra Wilde gok van mij: via de Strong krijgt de antenne 5 volt voeding You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
MrDish Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden 7 minuten geleden, Mojo zei: Wilde gok van mij: via de Strong krijgt de antenne 5 volt voeding Yep , en in het menu van de Combolook kun je dat ook activeren .
Ventura Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 3 uren geleden, ceesv zei: Veel beeld zal je niet zien, die Combolook doet geen DVB-T2 Dat is interessant. 4 uren geleden, MrDish zei: maar ben bang dat ik last heb van 5 G Lijkt mij sterk. Anders was het wel te zien in spectrum analyse scherm.
Moderator ceesv Geplaatst: 6 uren geleden Moderator Geplaatst: 6 uren geleden Of er dan meerdere versies zijn? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
MrDish Geplaatst: 6 uren geleden Auteur Geplaatst: 6 uren geleden 42 minuten geleden, Ventura zei: Dat is interessant. Lijkt mij sterk. Anders was het wel te zien in spectrum analyse scherm. Als je dan slim bent , laat je het zien (bij jou) via het spectrum analyse wat je dan ziet . 16 minuten geleden, ceesv zei: Of er dan meerdere versies zijn? God nows
Ventura Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 3 uren geleden, MrDish zei: Als je dan slim bent , laat je het zien (bij jou) via het spectrum analyse wat je dan ziet . Eerder verdiepen wat 4/5G precies doet op de DVB-T2 frequentie band. Ipv mee zitten te roepen wat er op internet staat en of AI.
MrDish Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Misschien kan OFDM of CeesV of een ander lid dat bekijken of beoordelen over de 4 of 5 G en DVB-T/T2
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden 4 of 5 G storen directe ontvangst van DVB-T2 niet. Echter, wanneer je dichtbij een 4 of 5G zendmast woont kan het signaal je antenneversterker of je ontvanger oversturen en storing veroorzaken. Of je dichtbij een mast woont kan je in het antenneregister terugvinden. De kaart vindt je Hier Indien je ontvanger of versterker overstuurt wordt, kan je direct achter de dipool een sperfilter voor 4/5G installeren en goed afgeschermde antennekabel gebruiken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen