TangoBravo Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Op 5-4-2026 om 16:47, Eduard07 zei: Ik pleit dus voor de handhaving van de huidige situatie. Op 6-4-2026 om 00:30, gerrit B zei: Grootste onzin die er bestaat. Op 6-4-2026 om 09:56, usefullaliman zei: onzin om om te verzetten die zomer/wintertijd Op 6-4-2026 om 13:22, Tonskidutch zei: Optimaal is het allemaal niet wat de mens bedenkt. 23 uren geleden, Eduard07 zei: Ik lees daar maar "weinig klachten" over. Zeg maar: nooit. Op 6-4-2026 om 10:53, gerrit B zei: Gewoon niet zo dramatisch doen. Wat een heerlijk aantal uiteenlopende meningen. Allemaal chronobiologie gestudeerd? Of gewoon onderbuikgevoel? Eduard07 pleit voor handhaving van de huidige situatie. Voorlopig krijg jij je zin. gerrit B noemt het de grootste onzin. Feit of mening? usefullaliman wil de tijd niet meer verzetten. Doe je best, gaat je voorlopig niet lukken. Tonskidutch noemt het niet optimaal wat de mens bedenkt. Dat is de spijker op zijn kop. Het is een bedenksel van mensen, en het gaat zoals met alle bedenksels van mensen, de ene groep heeft er baat bij, de andere groep heeft er last van. En de groep die er last van heeft doet volgens gerrit B "dramatisch". Misschien omdat hij er zelf geen last van heeft en weinig empathie kan opbrengen voor mensen die dat wel hebben? Nog even over de "weinig klachten" van Eduard07. Door jouw opmerking moest ik even denken aan wat ik meer dan 40 jaar geleden van nabij meemaakte: Eind jaren '70, begin jaren '80 ben ik een aantal keren meegevlogen met de hartluchtbrug naar Houston. Ik begeleidde daar een paar patiënten die in Houston een hartoperatie ondergingen omdat de wachtlijsten hier in Nederland destijds zo lang waren dat er een aantal overleden voor ze aan de beurt waren om geopereerd te worden (wachtlijsten van 6 maanden of langer...). Het bijzondere was dat de geopereerde patiënten blijkbaar door de lange operaties onder narcose en de tijd die ze daarna op de IC verbleven een dusdanige reset van hun biologisch klok kregen dat ze er daarna in Nederland veel langer over deden om weer in het Nederlandse ritme te komen dan de meereizende familieleden. 23 uren geleden, Eduard07 zei: voordeel van de zomertijd met lange avonden daglicht is er nog steeds Heb ik nog niet ontdekt.
minplus Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 🙂 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Mojo Geplaatst: 9 minuten geleden Geplaatst: 9 minuten geleden 2 uren geleden, TangoBravo zei: Wat een heerlijk aantal uiteenlopende meningen. Allemaal chronobiologie gestudeerd? Of gewoon onderbuikgevoel? Eduard07 pleit voor handhaving van de huidige situatie. Voorlopig krijg jij je zin. gerrit B noemt het de grootste onzin. Feit of mening? usefullaliman wil de tijd niet meer verzetten. Doe je best, gaat je voorlopig niet lukken. Tonskidutch noemt het niet optimaal wat de mens bedenkt. Dat is de spijker op zijn kop. Het is een bedenksel van mensen, en het gaat zoals met alle bedenksels van mensen, de ene groep heeft er baat bij, de andere groep heeft er last van. En de groep die er last van heeft doet volgens gerrit B "dramatisch". Misschien omdat hij er zelf geen last van heeft en weinig empathie kan opbrengen voor mensen die dat wel hebben? Nog even over de "weinig klachten" van Eduard07. Door jouw opmerking moest ik even denken aan wat ik meer dan 40 jaar geleden van nabij meemaakte: Eind jaren '70, begin jaren '80 ben ik een aantal keren meegevlogen met de hartluchtbrug naar Houston. Ik begeleidde daar een paar patiënten die in Houston een hartoperatie ondergingen omdat de wachtlijsten hier in Nederland destijds zo lang waren dat er een aantal overleden voor ze aan de beurt waren om geopereerd te worden (wachtlijsten van 6 maanden of langer...). Het bijzondere was dat de geopereerde patiënten blijkbaar door de lange operaties onder narcose en de tijd die ze daarna op de IC verbleven een dusdanige reset van hun biologisch klok kregen dat ze er daarna in Nederland veel langer over deden om weer in het Nederlandse ritme te komen dan de meereizende familieleden. Heb ik nog niet ontdekt. Dat zei ik toch. Elke keer hetzelfde gemiep. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen