Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Even de lijst gecheckt met Nederlandse zenders en nog een paar:

Al eerder onvindbaar: MTV NL 12187 VH1 11973 VH1 Classic 11793 Comedy Central TV 12187 Nichelodeon 12187 Paramount Network (recentelijk, soms aardige fim) 12187 en Hustler 12515 Heb ook al Astra 1 +2 =3 opnieuw gedownload en gekeken of diversezenders andere transponders hadden gekregen, soms wel, maar evengoed geen ontvangst. Of sommigen verdwenen naar duurder pakket? Als het in dit tempo doorgaat geef je dan mijn oude antenne en alleen Nederland 1, 2 en 3 en de tv torens maar terug, dan zijn we weer terug bij af. (Nooit kabel gehad)

• Moderator
Geplaatst:

Zou je een probleem hebben met je ontvangst?

Je noemt tenm8nste een zender op, die nog gewoon te ontvangen is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
56 minuten geleden, ceesv zei:

Zou je een probleem hebben met je ontvangst?

Je noemt een zender op, die nog gewoon te ontvangen is.

Welke dan? Overigens: BVN is ook weg, maar ik wist dat ze die wegbezuinigd hebben. Jammer, want reclamevrij..

• Moderator
Geplaatst:

Bvn geeft gewoon beeld, er gaat dus bij jouw ontvangst wat mis.

Hustler is niets aan veranderd, geeft gewoon beeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

VH1 en VH1 classic bestaan al heel lang niet meer, was veranderd naar mtv zenders en die zijn sinds januari gestopt in Europa, mtv Nederland zit enkel via de app (streaming) en Paramount ook.

je zal de app erbij moeten nemen als je nog alle zenders wilt zien spijtig genoeg.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:
1 uur geleden, digitaal kijker zei:

VH1 en VH1 classic bestaan al heel lang niet meer, was veranderd naar mtv zenders en die zijn sinds januari gestopt in Europa, mtv Nederland zit enkel via de app (streaming) en Paramount ook.

je zal de app erbij moeten nemen als je nog alle zenders wilt zien spijtig genoeg.

Dat VH1 en VH1 classic al lang weg waren wist ik, dat MTV Ned. weg is: stelde al tijden niks meer voor, er was nog een MTV Duitsland, zal eens zoeken of die er nog is, BVN en Paramount weg: spijtig. Heb geen idee hoe het moet met een app. Eerst een "smart" tv kopen? En dan een hel;e lange draad naar het modem leggen, veel meubels verslepen, allerlei hindernissen nemen? Las wel dat draadloos afgeraden werd, Wel kan ik CD via de computer ook ontvangen. Maar dat is toch anders...

Geplaatst:
41 minuten geleden, pel zei:

Dat VH1 en VH1 classic al lang weg waren wist ik, dat MTV Ned. weg is: stelde al tijden niks meer voor, er was nog een MTV Duitsland, zal eens zoeken of die er nog is, BVN en Paramount weg: spijtig. Heb geen idee hoe het moet met een app. Eerst een "smart" tv kopen? En dan een hel;e lange draad naar het modem leggen, veel meubels verslepen, allerlei hindernissen nemen? Las wel dat draadloos afgeraden werd, Wel kan ik CD via de computer ook ontvangen. Maar dat is toch anders...

UPDATE: OP de pc en op de smartphone werkt de app. Daar Paramount Network gevonden. Maar: ik vind het niet fijn tv kijken via het computerscherm, laat staan via de smartphone. Kijk wel eens voor nood (atmosferische storingen satelliet) even naar het journaal, maar dat is het dan wel.

Geplaatst:
5 uren geleden, pel zei:

UPDATE: OP de pc en op de smartphone werkt de app. Daar Paramount Network gevonden. Maar: ik vind het niet fijn tv kijken via het computerscherm, laat staan via de smartphone. Kijk wel eens voor nood (atmosferische storingen satelliet) even naar het journaal, maar dat is het dan wel.

google tv streamer 4k, werkt feilloos, ook via wifi

Samsung 40D6510WS

• Moderator
Geplaatst:
7 uren geleden, pel zei:

BVN

Bvn is niet weg.

Geplaatst:

Nee BVN gaat eind van dit jaar stoppen waarschijnlijk.   Overigens waarom zou je naar BVN kijken als je de NPO zenders hebt?  Maar goed de laatste zender die verdwenen is uit het satelliet aanbod van CD is Duck TV per 28 april jongsleden.  Hustler TV is  gewoon te ontvangen, vivid is wel foetsie maar al sinds november 2025. 

SBS9 is over naar beveiligde encryptie (nagra cak7) en vermoedelijk gaan alle zenders daar naar over op enig punt.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen