cookie monster Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden (aangepast) 28 minuten geleden, Tonskidutch zei: Aha oké katten, geen noodzaak voor facebroek Miauw , ik zou ook liever een koele bomma naast mij hebben 😁 2 van 30 mag ook nog net , dubbel fun ☺️ https://www.facebook.com/reel/982380174278093 Oh , ik heb hier geen airco , wel ARKO 😁 9 uren geleden aangepast door cookie monster 1 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
moonchild Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden (aangepast) Hier een hoop mensen die een berg centen hebben betaald en hoopten dat zij een airco geleverd krijgen.......pas dus op voor dit soort tuig https://nl.trustpilot.com/review/evolar.nl volgens de site de eigenaar, Jasper Janssen 2 uren geleden aangepast door moonchild Nederlands Transplantatie Verbond adviseerd: draag geen fietshelm! VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
minplus Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Het is erg simpel om bij hoge temperaturen je lekker te voelen als je op een hopeloze plek woont. Iets volkomen (bio)logisch dat ik leerlingen altijd aanraadde als ze in bloedhitte moesten studeren voor een toets/examen: Zet een emmer koud water naast je en hang er 1 onderarm in of zet een wasbak voor je en zet er je voeten met enkels in. Je bloed wordt gekoeld en daarmee je lichaam en je hebt geen enkel probleem bij het studeren. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
pollegazon Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden (aangepast) Tip om bloedhete auto ff snel gebruiksklaar te maken. Eén raam volledig open draaien en kruiselingse deur 2 a 3 keer na elkaar snel open en dicht doen. Iets met druk - technisch kan ik het niet uitleggen, maar werkt. Airco aan in de auto, maar ventilatie op hercirculatie (zoals wanneer je in een vervuilde tunnel rijdt) = motor moet minder hard werken en brandstof gebruik daalt. Verder gewoon aan de kust gaan wonen. In mijn woning, 800 m van zee - met achtertuin uitzicht op uitgestrekte velden) is airco overbodig. 's Nachts ramen kruiselings open (overdag potdicht) en er is altijd een briesje. Zelfs gisteren niet boven 25 graden, terwijl het overdag 33 graden was. 1 uur geleden aangepast door pollegazon tikfouten
minplus Geplaatst: 6 minuten geleden Geplaatst: 6 minuten geleden Het ging over zonder airco. Die kunnen de meeste mensen zich dus niet veroorloven. Bij een auto, voor de mensen die zich een auto kunnen veroorloven, zonder airco gewoon de ramen open bij het rijden werkt prima tot je in de file staat , maar zelfs dan is de ramen open beter. Helaas heb je dan niet 4 emmers water in je auto voor jullie en de kinderen, wat prima zou werken. Verhuizen naar een woning aan de kust is idd een optie voor arme mensen in een flatje op 7 hoog met de ramen op het zuiden. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen