Ga naar inhoud


ORGINELE KAART DEFECT NA KEYUPDATE C+


Gast

Aanbevolen berichten

org.kaart defect na keyupdate,ik snap er niks van het heeft altijd goed gewerkt,maar vanavond was het prijs bij overschakelen taquilla naar c+ plotseling kaart defect.<BR>een reserve org.kaart gepakt en hup na ong.15 minuten beeld op c+ direct defect.<BR>bij uitlezen beide kaarten alle informatie verdwenen alles staat op 0000 en geen provider seca meer aanwezig.<BR>heeft iemand ook deze ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hier ook na overschakelen van taquilla naar c+ geen beeld meer op kaart<BR>ontvanger blijft om kaart vragen,ik werk met een philips dst 5816<BR>ik kan de kaart niet zelf uitlezen,wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er gaande, ik heb al twee originale en een gold kaart naar god geholpen.<BR>Zijn ze nou hellemaal van de pot gepleurd bij canal+. Ze sturen waarschijnlijk de Spaanse Formatkey's op je kaart af, hebben ze in Spanje en Frankrijk al eerder gedaan.<BR>Op deze manier blazen ze met een valse MK1 en PPUA je kaart naar de kloten. Hebben ze eindelijk hun belofte waar gemaakt de etters.<BR>Kan mooi niet meer kijken, heeft iemand al een oplossing, nee zeker. kutfuckkerdekut

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo brandpunt, <P>Dit kan geen toeval zijn bij mij is de originele kaart ook uitgevallen en kan absoluut niets meer met de kaart beginnen.<P>Vreemd<P>g<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me allemaal vrijwel onmogelijk om softwarematig een kaart op te blazen. Als dit de oplossing zou zijn dan deed C+ niet zoveel moeite om Info Boards te sluiten etc en blies men in 1x alle 'pirat' cards op. Lijkt mij meer een probleem van de gebruikte files op je kaart. Als jullie het slachtoffer zouden zijn van een nieuwe truuk dan zouden hier nog een stuk of 100 dezelfde meldingen moeten staan dan men op zwart staat. Komt er nog bij dat het gebeurde nadat men naar Tequilla had gekeken, lijkt me dus meer op een Spaanse actie dan een van C+<P>[This message has been edited by Jurisdiction (edited 26-01-2001).]<P>[This message has been edited by Jurisdiction (edited 26-01-2001).]<p>[This message has been edited by Jurisdiction (edited 26-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thazz vraagt dit ook, welke MK01's, PPUA's van Taq. gebruiken jullie.<BR>Kan er in ieder geval gekeken worden welke de problemen veroorzaken, als jullie dat hier niet willen neer gooien kan je het altijd nog mailen.<BR>Lijkt mij verstandig dat je even NIET naar Taq. gaat voordat dit uitgezocht is.<BR> JD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of ze sturen een command naar alle public zijnde MK01,PPUA's waardoor de providers van de kaarten gehaald worden.<BR>Als nu bekend is welke dat zijn dan kunnen we gewoon gaan testen met een andere PPUA.<BR>Ook even vermelden met welke prog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In één keer alle illegale smartcards onklaar maken. Een Amerikaanse satellietonderneming is het gelukt. Niet betalen is niet kijken.<BR>DirecTV heeft afgelopen zondag duizenden illegale smartcards buiten werking gesteld. Dat deed het bedrijf door een electronisch signaal van de satelliet naar de set-topboxen met illegale kaarten te sturen.<BR>De laatste vier jaar werd door Amerikanen massaal met behulp van illegale kaarten naar betaaltelevisie van DirecTV gekeken. Deze smartcards werden in Canada verhandeld waar het niet verboden is te handelen in dit soort kaarten, zo schrijft SecurityFocus.<BR>De techniek om de piraten aan te pakken werd al in november 2000 ontwikkeld, maar DirecTV wachtte tot afgelopen zondag omdat het zeker wilde zijn dat legale kaarten niet onklaar gemaakt werden.<BR>Met behulp van smartcards in de satellietontvangers kan DirecTV bepalen waar iemand naar kijkt. De aanval van afgelopen zondag was gericht tegen de zogeheten 'H'-serie smartcards. Deze kaarten werden van 1996 tot 1999 geleverd. Hackers ontdekten al snel dat het betrekkelijk eenvoudig was deze kaarten aan te passen zodat zonder te betalen naar gecodeerde kanalen gekeken kon worden.<p>[This message has been edited by tester (edited 26-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...