Ga naar inhoud


ORGINELE KAART DEFECT NA KEYUPDATE C+


Gast

Aanbevolen berichten

Heb hierPace ontvanger,wanneer goldkaart zonder 01 en PPUA key erin steek na tijdje Taq. en K kanalen Frankrijk weg, wanneer 01en PPUA wel opkaart blijft alles werken.<BR>Wanneerik kaart Eeprom uitleesvan kaart welke uitvalt is er niet veel bijzonders<BR>te ontdekken,snap er niets van!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ja jongens ik ben inderdaad nog wat gegevens verschuldigd<BR>de files die ik gebruik komen van de downloadpage van sat4all ik gebruik de bocky wocky files<BR>heeft altijd goed gewerkt,ik heb een orginele seca bak nl philips dst 5816<BR>zodra ik van taquilla overschakelde naar c+ holland binnen enkele minuten kaart volledig onbruikbaar,deze was geprogrammeerd met progoff.mijn kaart heeft ook een serienr.welke begint met 0430<BR>ik hoop voor iedereen dat dit probleem zo snel mogelijk verholpen kan worden,dit verziekt de hobby,ik heb twee org.kaarten die totaal leeg zijn alles staat op 000.<BR>ik snap het niet meer,ligt dit aan de bw files of is er iets anders aan de hand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ja Brandpunt<BR>Nu je het zegt, ik gebruikte ook B&W files en toevaligerwijze begonnen mijn kaarten ook met een 043 serienummer.<BR>Het zal toch geen flauwe grap zijn van een medehobbist en dat Canal+ zich nu een bult lacht. Zijn we dadelijk door een of andere kat en muis figuur op kosten gejaagt.<BR>Ik begin te vermoeden dat het een commerciele zet is van de een of ander.<BR>Ik ben vandaag op pad geweest voor een nieuwe kaart, maar ik zal hem toch even maar niet gebruiken, anders ben ik zo weer 80 piek kwijt, ook een manier om geld te verdienen natuurlijk kaarten naar de kloten helpen, als dat zo is weet ik diegene te vinden waarvan ik het vermoeden begint te krijgen.<p>[This message has been edited by Pierregreen (edited 27-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, ik heb zojuist de files van freddy ontvangen, de bw files van sat4all heb ik ook, ik ben nu aan het vergelijken met de gegevens welke ik in mijn kaart heb zitten, welke nog steeds probleemloos werkt.<P>zodra ik meer weet kom ik terug.<P>tot zo.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Brandpunt,<BR>Kun je mij even het adres mailen waar je zo'n originele kaart kunt kopen.<P>Heb ik alvast wat achter de hand als het probleem opgelost is.<BR>Bij voorbaat dank <BR>Freddie<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brandpunt mail mij ook even het email adres waar jij de kaart gekocht heb.<BR>Ik heb liever ook een originale dan zo'n nepper.<BR>Ik hoor wel.....<BR><p>[This message has been edited by Pierregreen (edited 27-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi freddy, brandpunt en alle anderen met problemen met de mosc kaarten.<BR>ik heb zojuist de gebruikte codes van freddy vergeleken met die van bw, en vergeleken met de gebruikte codes in mijn kaart.<BR>ik zag dat de bw files nog steeds de niet werkende key's van provider 000c in zig hebben (taquila) die zijn dus niet au, die van freedy wel (gelijk aan de mijne) verder valt op dat zowel freddy als ook het bw file voor canal digitaal dezelfde mk01 gebruiken als ik op mijn kaart, het enige verschil met mijn kaart en die van bw en freddy is de gebruikte ppua, het valt op dat bw en freddy exakt de zelfde ppua gebruiken, terwijl de door mij gebruikte enkel op de laatste twee cijfers afwijkt, zou hier het probleem in zitten ??.<BR>mischien kunnen de mede hobbyisten eens aangeven of ook zij dezelfde ppua gebruiken (enkel de laatste 2 cyfers zijn belangrijk) op de kaart welke nu defect is ??<BR>mischien is het voor alle duidelijkheid ook wel belangrijk eens uit te wisselen welke ontvanger de heren gebruiken en welke software versie er in hun ontvangers zit, bij mij is sprake van een phillips met versie 16.<P>hoe meer info we hebben van de gebruikers met problemen hoe sneller we mischien achter de oorzaak kunnen komen.<P>voor alle duidelijkheid, bij mij met serienummer op de kaart beginnende met 043 nog steeds geen enkel probleem.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet hoe jullie erbij komen dat die kaarten voor 80 piek te koop zouden zijn<BR>bij mij weten kosten die dingen iets van 115 gulden,en hoe zou ik jullie van kaarten moeten voorzien.<BR>ik ben blij dat ik voormezelf wat kaarten heb kunnen kopen via <A HREF="http://www.***geen-reclame***,deze" TARGET=_blank>www.***geen-reclame***,deze</A> zijn nu allemaal defect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi freddy, brandpunt en alle anderen met problemen met de mosc kaarten.<BR>ik heb zojuist de gebruikte codes van freddy vergeleken met die van bw, en vergeleken met de gebruikte codes in mijn kaart.<BR>ik zag dat de bw files nog steeds de niet werkende key's van provider 000c in zig hebben (taquila) die zijn dus niet au, die van freedy wel (gelijk aan de mijne) verder valt op dat zowel freddy als ook het bw file voor canal digitaal dezelfde mk01 gebruiken als ik op mijn kaart, het enige verschil met mijn kaart en die van bw en freddy is de gebruikte ppua, het valt op dat bw en freddy exakt de zelfde ppua gebruiken, terwijl de door mij gebruikte enkel op de laatste twee cijfers afwijkt, zou hier het probleem in zitten ??.<BR>mischien kunnen de mede hobbyisten eens aangeven of ook zij dezelfde ppua gebruiken (enkel de laatste 2 cyfers zijn belangrijk) op de kaart welke nu defect is ??<BR>mischien is het voor alle duidelijkheid ook wel belangrijk eens uit te wisselen welke ontvanger de heren gebruiken en welke software versie er in hun ontvangers zit, bij mij is sprake van een phillips met versie 16.<P>hoe meer info we hebben van de gebruikers met problemen hoe sneller we mischien achter de oorzaak kunnen komen.<P>voor alle duidelijkheid, bij mij met serienummer op de kaart beginnende met 043 nog steeds geen enkel probleem.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het even niet. Bocky Wocky files: da's toch voor goldcardjes. En ja inderdaad als je publieke MK's gebruikt en de verkeerde PPUA kan er wat rotzooi op je MOSC kaart komen of keys afgehaald worden. Ik zou zeggen loggen en analyseren. Je keys worden er met een commando afgehaald wat waarschijnlijk gecrypt wordt verzonden. Geef me eens een hint want anders is het zoeken naar de bekende speld.<P>MTB

Link naar reactie
Delen op andere sites

alleen wat info voor degene die hier intresse bij hebben.<P>org kaart met begin sernr. 043....<BR>geactiveerd met progoff.<BR>prov 0019 met bekende mk01 en ppua<BR>prov 000c met bekende mk01 en ppua(niet 0729..)<P>deze kaart draai al zins gister nacht 00.30 in een philips 5816 en werkt nog steeds zonder problemen.<P>gr.

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fenzo,<P>Mijn Satontvanger is de Philips DSX7071 met software versie 16.<P>Brandpunt,<BR>sorry voor de vraag naar kaartjes, had het een en ander verkeerd begrepen in de reply van Pierregreen<P>Allen:<BR>Wie kan mij aan een goedkope org kaart helpen.<P>Wie weet al iets meer (misschien is er via France + of Spanje info te bemachtigen helaas heb ik geen talenknobbel)<P><BR>Freddie<P><BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voor de duidelijkheid.<BR>Het zijn nogmaals niet MIJN files, maar van Devoy, te gebruiken voor de goldcard en pickaart (lees readme). Ik heb ze alleen maar ge-edit voor de Aston users, zodat C+NL bovenaan de lijst verschijnt, Thats all!<BR>Deze files uit de download sectie heb ik begin januari gepost bij sat4all. Op dat moment met een nog werkende ppua en mk1.<BR>Even later bleek dat de ppua en mk1 voor 00 0c niet meer actueel was, dus geen update voor deze provider. Ook Devoy heeft blijkbaar te kennen gegeven dat er aanvallen zijn geweest gezien de nieuwe files die sinds vandaag beschikbaar zijn op z'n site.<BR>Lees: NEW AU_SECA file with 9 providers AUTOUPDATED 27-1-2001 Taquilla fixed.<BR>Ik gebruik nog steeds de oude files. Tot op heden heb ik zelf, en een aantal bekenden geen problemen met een gold en pickaartje. Blijkbaar treft het alleen mensen die een org. kaartje hebben geprogt.<BR>Misschien kan iemand het e.e.a. vergelijken met elkaar. <BR>to be continued....<BR>B.W.<P><BR>

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...