Ga naar inhoud


ORGINELE KAART DEFECT NA KEYUPDATE C+


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb hier 1 kaart daar niets meer op te zien en uit te lezen is ook dit is met een ci ontvanger hoe kan dit nu wie kan dit nou verklaaren <BR>t is dus toch voor hun mogelijk om de handel uit te zetten sonde wie heeft hier een pasklare oplosing voor

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb een berichtje ontvangen waarin vermeld werd dat het waarschijnlijk kaarten betreft die beginnen met 043 0. <BR>Alleen jammer dat ik dat niet meer kan kontroleren.<BR>Goede raad is duur. Wie???

Link naar reactie
Delen op andere sites

jazeker oppassen Mukkes<BR>het schijnt zo te zijn dat alle kaarten met serienummer die beginnen met 0430 daar heel gevoelig voor zijn.<BR>ik heb zelf ook een kaart om zeep geholpen.<BR>met mijn nieuwe kaart met ander serie nr heb ik geen probleem,maar ik durf niet naar taquilla te kijken.<p>[This message has been edited by waffertje (edited 27-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

jongens, ik heb ook een kaart beginnende met nummer 00430, deze geeft echt geen enkel probleem, alles werkt nog steeds op c+ (france) can dig, taq en can sat.<P>heeft vanavond ruim een half uur staan ontvangen op c+1 alswel op taquilla .<BR>mijn kaart is voorzien van AU en werkt ook echt AU op voorgenoemde providers. ik gebruik echter niet de hierboven genoemde ppua voor cse.<P>ik begrijp dus niet waar het verschil zit tussen mijn kaart en die van diegene die uitvallen hebben<P>graag meer info<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

G*D,<P>Ook mijn kaart naar de mallemoeren,Taquilla waarschijnlijk de boosdoener??? Alles zwart, ben benieuwd wat hier tegen gedaan kan worden,<BR>Wie heeft een oplossing.<BR>Heb de keys uit de B W files gebruikt i.c.m MKFIND<P>Freddie<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BR>Jammer ik geloofde er eerst niets van maar<BR>klokslag 24.00 ging mijn kaartje op zwart.<BR>Als ik de berichten bekijk is het net of het selectief gebeurd. <BR>Zou C+ moeite hebben met de data stroom die nodig is om de kaarten definitief uit te zetten.????<P>Vooralsnog hebben waarschijnlijk de meesten (nog) geen probleem.<P>Is er iemand die een tip heeft om de kaart te herwaarderen naar de oude status??<P>Gehrard<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik alle paniek goed begrijp gaat het om haast allemaal originele kaarten met auto-update. Nou als dat het probleem is.... ga over op een goldwafer zonder autoupdate. Het is toch niet zo erg om 1x per maand even die kaart opnieuw te proggen?<BR>Wat betreft Amerika..... Daar lopen ze 50 jaar voor op ons en de systemen zijn ook allemaal anders, geen zorgen maken dus. Zolang die Don Quichotte uit Hilversum zich druk maakt om de diverse sat boards zal het met de electronische tegenaanvallen wel meevallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,<P>Jongens niks aan de hand, werk zelf met org. kaart, ik heb de mk"s en de ppua"s eruit gehaald, is best k*t want moetY elke maand sleutels invoeren maar tot nu toe fiets nog steeds ongestraft van taq naar canal+ en terug zoveel als ik maar wil dit telt trouwens ook voor mijn pickaartje<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,<P>Jongens niks aan de hand, werk zelf met org. kaart, ik heb de mk"s en de ppua"s eruit gehaald, is best k*t want moetY elke maand sleutels invoeren maar tot nu toe fiets nog steeds ongestraft van taq naar canal+ en terug zoveel als ik maar wil dit telt trouwens ook voor mijn pickaartje<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens, om wat meer duidelijkheid te verkrijgen over wat er nu aan de hand is en wie hiervoor verantwoordelijk zijn, zou ik graag willen weten welke ppua en mk01 jullie gebruikten voor C+ en CSE 0019 en 000c, indien je deze liever niet op het board zet, mail ze dan naar mij toe, dan kan ik eens kijken of jullie allemaal gebruik maken van dezelfde sleutels, mijn kaart heeft de hele nacht in de ontvanger gezeten op C+ en gisteravond ruim 2 uur op Taq2 EN DE KAART WERKT NOG STEEDS (is 100% au)<P>rot voor juliie kaarten trouwens, maar we moeten toch duidelijkheid krijgen over wat er nu aan de hand is<P><BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef aan mij op dat je lid wordt van Canal+<BR>dan krijg ik 50% korting op mijn abonement.<BR>Zeg nou zelf dat is toch een geweldig aanbod van Canal+ (Zo slecht zijn ze nou ook weer niet)Teminste dat stond in de nieuwe gids van Canal.<p>[This message has been edited by Pioneer (edited 27-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is al eerder gevraagd en het antwoord is volgens mij nog steeds niet echt gegeven....<P>Met welke ontvangers treden deze verschijnselen voor. Zijn het alleen orginele secadozen of hebben er ook mensen last van die een CI ontvanger met Aston CI hebben.<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hier een nokia en een AD en een strong 4375 bij alle drie ontvangers heb ik de zelfde kwaal dus het is niet alleen van toepassing op org seca dozen want deze ontvangers werken met een ci satwacher

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hier een nokia en een AD en een strong 4375 bij alle drie ontvangers heb ik de zelfde kwaal dus het is niet alleen van toepassing op org seca dozen want deze ontvangers werken met een ci satwacher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...