Ga naar inhoud


ORGINELE KAART DEFECT NA KEYUPDATE C+


Gast

Aanbevolen berichten

Hoera de oplossing is uit een onverwachte hoek gekomen.<BR>Via een Amerikaans non public programma genaamd CryptokeyFinder (CFK.EXE)is het mogelijk de fout tussen PPUA en MK1 in combinatie met de package te elimineren.<BR>Als dit is gebeurd dat staat ook de package en de provider 00 weer op de juiste plek.<BR>Ook de reeds eerder kapot gegaane kaarten zijn weer te reanimeren.<BR>Het is me vanmiddag gelukt om de kaarten weer aan te steken.<BR>Stuur me je non publics MK1 en PPUA en ik zorg dat je een goed werkende file terug krijgt voor het reddden van je kaart.<BR>De file moet de naam CKF043.CFG hebben.<BR>Het progje zit er bij.<BR>Het is dus geen acktie van een mede hobbist zoals ik eerder dacht, mocht ik iemand beledigd hebben dan daarvoor mijn excuses.<BR>Maar je begrijpt dat zoites iemand kwaad maakt, sorry hoor.<P>PierreGreen

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

freddy je maakt dus gebruik van dezelfde ontvanger met zelfde software versie als ik, het enige tot nu toe duidelijke verschil zit hem dus in de door jouw gebruikte ppua van 0019, deze wijkt af op de laatste twee cyfers t.o.v. de mijne, zodra je een nieuwe kaart heb mail mij dan even, ik zal je dan mijn ppua doorgeven, zodat hopelijk het probleem dan ook bij jouw is opgelost.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bij mij werken de originele 0430 kaarten ook nog steeds (2st)<BR>ook autoupdate<BR>Ik vermoed dat het fout gaat,waneer je het prg van satbandit gebruikt (freek vd engel)<BR>Deze kaart is door iemand geprogt die ook al alles heeft werken op viaccess<P>Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom moet jij een mk01 en een ppua hebben? dit ruikt naar (poppen)stront<BR>je zou ook je wonderprogramma kunnen delen met je hackmaatjes in plaats van hun mk01 en ppua af te troggelen.<BR>kom op wees sportief een mail mij effe dat programma of de url waar jij dit vandaan hebt gehaald,ik zal dit dan uittesten op mijn defecte kaart,mocht dit een blijvende oplossing zijn dan ben ik bereid je mijn mk01 lijst te verstrekken.<BR>wie heeft inmiddels een lege org.kaart weer aan het draaien?<BR>graag reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pierregreen: Als je dat progje nu gewoon eens openbaar maakt met een goede uitleg dan hoef niet iedereen alles naar je toe te sturen smile.gif <P>Voor iedereen. Het klinkt natuurlijk aantrekkelijk om een kapotte kaart gemaakt te krijgen maar ik waarschuw iedereen ten zeerste geen non public keys aan onbekenden te geven zeker niet als je er iets voor terug zou krijgen wat je nog niet gehad hebt. Op deze wijze is de kans groot dan je non public key dus binnenkort een public key is. Je verpest het is deze gevallen niet alleen voor jezelf maar ook voor alle anderen die de non public key gebruiken die jij gebruikt en ja het is na het verzenden van die key nog maar de vraag of je kaartje weer gaat werken.<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet sinterklaas bestaad ook niet.<BR>Volgens mij ruikt het hier inderdaad ergens naar.<BR>Als het toch waar mocht zijn deel dit dan met je mede hobbyisten, dan kunnen ok zij weer kijken.<BR>Sommige dingen houd je voor jezelf ,maar een kaart weer actief maken niet !!!!!!!!!!!!!<BR>The Nowtv Team Nederland

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ,wat is hier aan de hand . nieuwe manier om mk1 en ppua af teverkrijgen ????<BR>waar het zeker niet aan ligt is cardtuner.<BR>is het beste proggie wat ik ooit in handen heb gehad!!! en ik heb het dus al wat langer in handen .... wat betrefd die 043 serie nummers. hier zelfde kaart geen problemen .<BR>ook met loggen geen gekke dingen gezien <BR>of ik er nu publieke of nonP opzet..<P>gr dj<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat is dit toch voor flauwekul met die kaartnummers,alle seca kaarten beginnen met 0430 is dit paniek zaaien voor niets of gewoon een veronderstelling?<BR>wie heeft een org.kaart die anders begint dan 0430? waarschijnlijk niemand

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet wat er zojuist is gebeurd,maar ook mijn org.kaart heeft het net begeven<BR>niet tijdens het overschakelen maar tijdens de voetbalwedstrijd op c+2<BR>zou het wat te maken kunnen hebben dat het een spaanse wedstrijd is,en dat ze vanuit spanje een beetje aan het rotzooien zijn,gezien de eerdere postings die over taquilla gingen.<BR>wat moet in nu doen,werkt dat programma van pierregreen echt of zou het nep zijn om je code,s af te pikken.<P>ps mijn pickaartje werkt nu nog wel maar voor hoelang nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha "hobby-isten"<P>Na een paar dagen met griep in bed gelegen te hebben, de draad weer opgepakt.<BR>Tjonge jonge wat een enorme drukte onder dit topic.<BR>Uit die hele brij zag ik dat Pierregreen een oplossing had en die vroeg om de masterkey en PPUA. Deze zijn, voor mij althans, geen geheim voor mede hobby-isten (wel per email) en de ene dienst is de andere waard.<P>Oke ik heb de gok gewaagd en Pierregreen!!! hartelijk bedankt ;-) <BR>Wonder boven wonder werkt de kaart weer. Hoeraaaa<BR>Dank zij zijn bijgeleverde programma heb ik nu ook de mogelijkheid om verder te helpen. <BR>FF de PPUA en MK1 mailen..............<P>georges

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een meeltje naar die Pierregreen gestuurd en hij weigert hardnekkig zijn wonder middel te sturen. Hij blijft vragen om mijn PPUA en MK1<P>Helaas ontbreekt mij de kennis of ik mezelf schade aanbreng of wat de gevolgen kunnen zijn. Ik ben niet voor niets een newbie .<BR>Ik zie wat waarschuwingen maar die zeggen me niets.<BR>Dus voordat ik iets doe wil ik van de "geleerden" onder ons weten of ik er goed aan doe om de gegevens vrij te geven.<P>Goede raad is duur ik weet het.<P>Freddie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Freddie,<BR>Ik sluit me bij je aan.<BR>Ook ik heb geen faluw idee wat het prijsgeven vande PPUA en MK1 tot gevolgen heft.<BR>Ik wacht dus gespannen de tips van de "geleerden" af, zoals jij dat treffend in je reply aanhaalt.<BR>groeten Gehrard<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

als iemand nog van zijn non publish keys af wil kan je ze hier ook onder plaatsen dan hebben wij er ook nog eens wat aan wat er aan de hand KAN zijn (VERMOEDEN) ,kan ik jullie wel ff vertellen:<BR>in spanje is vorige week een NED handelaar aan gehouden die in zijn bezit had maar liefst 4760 canal+ kaartjes op deze kaartjes stonden een aantal providers weg geschreven met de inomloop zijnde publisch keys van taq/ned/france deze kaarten zijn te recht gekomen bij de spaanse taq en heeft de kaarten uit gelezen waar bij ze zagen welke keys er in omloop zijn nu killen ze dus met een wat slordige data op taq die kaarten waarbij de kaart het inleest en daarna de seca provider verwijdert wordt van de kaart of gewoon wordt gereset het gebeurt om speciale tijden want ze hebben een aantal uren nodig om in een kleine hoeveelheid data je kaart te beschrijven en daarna kennen ze hem resetten om dit te voorkomen kan je dus de mk01 verwijderen samen met de ppua dan is de kaart niet meer au maar dat moet je maar op de koop toe nemen dan maar elke 2 maanden ff proggen dat is atijd nog goedkoper dan een nieuwe kaart eens per dag (dus let goed op het gaat om de volgende ppua's 07 29 XX <BR>en dan alleen met de mk01 8byte als je de rest ook hebt van de ppua dan is er geen probleem te onder vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...