Ga naar inhoud


ORGINELE KAART DEFECT NA KEYUPDATE C+


Gast

Aanbevolen berichten

Deze discussie begint vormen aan te nemen waarvan ik denk, jongens, doe allemaal eens normaal.<BR>@Pierregreen, je begint met een reply waarin je begint te schelden, deze dingen gebeuren, daar is het een hobby voor en je weet dat als je hier mee bezig bent dat je een bepaald risico loopt, dit geldt voor iedereen die deze kaarten manipuleert.<BR>Het is je goed recht dat je een proggie hebt die je niet wil delen met anderen, zo zullen er meer zijn die non-public proggie's hebben en deze voor zich willen houden, maar daar gaat het niet om, waar het om gaat is dat je hier loopt te verkondigen dat je hier over beschikt en dat je de "defecte" kaarten weer goed kan krijgen als iemand non-public MK's,PPUA's opstuurt. Iedereen die zich hier aanmeldt probeert elkaar op een of andere manier te helpen, dit hoeft niet op een manier te gaan, voor wat hoort wat, dan kunnen de moderators en iedereen die wat upload of helpt ook key's gaan zitten vragen voor de uren die erin gestoken wordt voor "onze hobby".<BR>Bekijk het eens van de andere kant, je zal een kaart hebben die defect is en iemand zegt, ik kan deze weer OK maken, maar je moet mij een NP MK.PPUA opsturen, dit klopt toch niet!!<BR>Het proggie komt toch wel een keer naar buiten, is het niet morgen, dan is het wel overmorgen of volgend jaar.<BR>Voor mij is deze topic gesloten, het kaartje gaat lekker de la in en eens komt er een dag dat deze ook weer mag meespelen.<BR>Groetjes, JD <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...