Ga naar inhoud


ORGINELE KAART DEFECT NA KEYUPDATE C+


Gast

Aanbevolen berichten

Tja, ik ben natuurlijk geen Sherlock Holmes, maar de gedachte, dat het probleem iets met de Sat4All download te maken heeft, lijkt me zo gek nog niet...<BR>Het valt me namelijk op, dat het probleem alleen speelt op het Sat4All board.<BR>Kijk maar op de andere boards: FreeSeka, Mastercard, Lofti, Newkeypage, ga zo maar door. Nergens wat aan de hand.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

het is natuurlijk te gek voor woorden dat je een non public key en ppua moet opstuuren om je kaartje te redden met een programma wat niemand kent dat stinkt!!!!!! en niet te zuinnig hier wort je genaait met de broek aan zelf c+ heeft hondestreeken maar deze past zelfs niet in hun straatje thuis <BR>mijn idee is dat er een persoon hier een slaatje probeerd uit te slaan <BR>zo als de meesten loopen we allemaal een file open te trekken om maar werkende keys te krijgen IK wil ook graag werkende non public keys maar deze manier is bij de beesten af om ze zo af te troggelen <BR>zorg dan eerst maar dat er een programma vrij komt dat de proff 00 weer kan herstellen dan kan er altijd per email verder in worden voorzien<BR>maar deze manier stinkt behoorlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is natuurlijk te gek voor woorden dat je een non public key en ppua moet opstuuren om je kaartje te redden met een programma wat niemand kent dat stinkt!!!!!! en niet te zuinnig hier wort je genaait met de broek aan zelf c+ heeft hondestreeken maar deze past zelfs niet in hun straatje thuis <BR>mijn idee is dat er een persoon hier een slaatje probeerd uit te slaan <BR>zo als de meesten loopen we allemaal een file open te trekken om maar werkende keys te krijgen IK wil ook graag werkende non public keys maar deze manier is bij de beesten af om ze zo af te troggelen <BR>zorg dan eerst maar dat er een programma vrij komt dat de proff 00 weer kan herstellen dan kan er altijd per email verder in worden voorzien<BR>maar deze manier stinkt behoorlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan snap ik niet dat jij nog hier je gezicht durft te tonen,deze site heet sat4all en dat betekent sat.voor iedereen<BR>nu houd jij een programma achter wat volgens jou goed werkt en deelt deze niet met medelotgenoten die nu zonder org.kaartje zitten.<BR>bovendien kom je dit hier ook nog vermelden om het effe lekker in te wrijven.<BR>het wordt nu echt tijd dat aan deze pesterij een einde komt,zowel van jullie soort lieden als van de provider,welke ik het niet zo kwalijk neemt als jullie.ik ga niet smeken om een programma ten koste van mijn masterkey en ppua want wat moeten jullie met al deze code,s als je er een hebt is dat toch voldoende of kunnen wij allemaal dezelfde key naar je mailen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Guten Abend,<P>Ich habe grosse Schwierigkeiten mit die originale Seca Karte.<BR>Zeit einige Stunden ist es aus mit alle Schwarzsenders.<BR>Jemand hat mich informiert uber diese Seite und es stimmt, Ich lese im diesem Forum viele ubereinstimmende Problemen .<BR>Hat Jemand eine gunstige Antwort darauf?<BR>Ist Pierregreen zu "trauen"<P>Bitte Auskunft<P>Klaus

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke teebee heelemaal mee eens maar het ruikt toch behoorlijk onfris. deze hele opzet is gewoon om iemand een poot uit te draaien <BR>want ik heb nog niet geleezen dat het ; beruchte ; programma echt het wonder verricht door proff 00 weer in het leven te roepen en dan het verhaal er bij dat met non pubic keys de zooi weer wil draaien<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn kaart, Picard 1.01, werkt nog prima. Een vriend van mij heeft er een auto-update opgezet, maar had op dat moment de nieuwe codes niet van taquila. Ik heb dit met mijn Phoenix er nog niet opgezet, omdat de rest werkte en omdat ik liever wacht of de kaart werkte naar verandering van de codes.<P>Nu twijfel ik of ik taquila update of niet?<BR>Ik heb een Humax-ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo <P>Ik denk dat er even ingegrepen moet worden door de directie van dit board. Als jullie nou handig zijn verwijderen jullie dit soort gasten de naam zegt het al SAT4ALL en als hij/zij de bevindingen niet wil delen denk dat je dit soort mensen het beste kan bannen van deze site. <P>Have a nice hobby weekend <P>Groetjes <BR>Avalon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat ik een progje zou achter houden mijn kaart progde ik een maand geleden met seca master en de keys die hier op staan zijn nonpubliek en dat zullen ze zeker blijven !!!.<BR>Mijn kaart werkt op alles en dus geen uitval en pesten doe ik zeker niet mijn bedoeling was gewoon om te melden .<BR>en ik heb 2 weken naar de juiste mk's en ppua's moeten zoeken .<BR>oja en als je aan iemand hier hulp vraagt dan krijg je die ook maar tot aan de deur .<BR>Dat wou ik hier even duidelijk maken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

secabox ik denk dat je je een beetje aangesproken voelt omdat mijn posting direct onder die van jouw is geplaatst.<BR>ik heb dat zelf niet in de hand<BR>de persoon die ik bedoel is die georges die dus wel zijn mk01 en ppua opgestuurd heeft naar die pierregreen.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn geruchten dat het programman progoff de oorzaak zou zijn.<BR>en dat er inderdaad een nonpublic tool zou zijn om de kaart weer naar een soort standaard waarde te krijgen.<BR>Van hieruit ga je de kaart weer level voor level opbouwen,maar wie heeft dat tooltje en dan de vraag hoe werkt het.<BR>Ik ben ook al tijden aan het zoeken maar nog geen succes.<BR>Wel is het programma progoff 1.4 nu wel public.<BR>The Nowtv team Nederland

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren Heren<P>Ik weet dat er nogal wat haat en nijd bestaat. Ten eerste was ik van plan om uitleg op dit board te zetten. Echter reacties van een zekere "Poppenstront"<BR>hoe vezin je zo'n naam trouwens, DAT RIEKT AL NAAR ELLENDE en de reactie van "TeeBee" die nu anderen gaat betichten van zaken waarvan hij uiteindelijk zelf de aanstichter zou kunnen zijn.<BR>Het is natuulijk super eenvoudig onder een ander synoniem iets op te starten en vervolgens op gezette tijden reactie te geven.<BR>Op deze manier blijf je aardig buiten schot.<BR>Ik zeg niet dat het zo is maar je zou er over na kunnen denken.<BR>Lees alles eens van diegene die deze topic gestart is, en vergelijk.<BR>Voor mij is deze topic gesloten, diegene die gereageerd hebben 60 in totaal<BR>gaan vandaag het programma krijgen met uitleg.<BR>Het programma zal gedurende 24 uur werkzaam zijn na het geactiveerd te hebben<BR>Daarna werkt het echt niet meer, dus distributie heeft geen zin.<BR>En wat TeeBee zijn reactie betreft over "ze hebben in Amerika geeneens<BR>Seca", daaruit blijkt waar zijn verstand zo'n beetje ophoudt.<BR>Wat betreft de programmeer en beveilings kunst dat toch.<BR>De Encrypted beveilings sleutel die gebruikt wordt heeft niets met seca te<BR>maken, sterker nog die heeft niets met sateliet ontvangst te maken.<BR>Deze beveiliging is bekent onder NT Unix Clarion en tal van ander<BR>programmeertalen en platforms. Om gebruikers te valideren.<BR>Denk eens aan "met een chipkaart een deur of slagboom te open", <BR>zelfde key en code systeem.En begin nou niet met zijn alle te gillen<BR>maar bj ons werkt het anders, natuurlijk zijn er ook andere systemen.<BR>MAAR WAT BETREFT DEZE TOPIC, IK BEN HEM NIET BEGONNEN EN ZAL HEM OOK NIET <BR>STOPPEN, DIEGENE DIE GEMAILD HEBBEN KRIJGEN ANTWOORD EN MORGEN IS MIJN<BR>MAIL-BOX GESLOTEN.<BR>TeeBee mocht het anders zijn, no hard feelings.<BR>Mocht het te hard gaan stinken volgens sommige, een goede raad gebruik "airwick"<BR>want als jij het ruikt, kan alleen jij het zelf maar zijn.<P>Zum cluck und sicher zum heil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

pieregreen, blijft de vraag waarom je zo geheimzinnig doe, en waarom je non public key's wilt hebben, als iemand nou geen non public key's heeft, wat dan.<BR>Ik blijf het vreemd vinden en geloof eerlijk gezegd niet dat jij over een programma beschikt wat defecte kaarten weer nieuw leven inblaast.<BR>als dat wel zo is, ben je niet echt een vriend van sat4all en zijn gebruikers, enige tientallen hobbyisten hebben een defecte kaart van meer dan fl. 100,00, en jij beweert ze te kunnen helpen, maar wilt dit enkel doen tegen "betaling"van non public key's, ben je soms een handelaar in kaarten?<P>ik ben het met anderen eens dat schelden geen zin heeft, maar het blijft vervelend dat mensen die veel hebben geprobeerd en getest, nu eindelijk een werkende mosc kaart hebben met meerdere providers, deze nu in rook zien opgaan, en dat er dan iemand is die beweert ze te kunnen helpen, maar hier een tegendienst voor vraag, die op zijn minst verdacht lijkt.<P>pieredinges, denk er nog eens over na, en help een ieder met problemen, als hun kaart daarna weer werkt dank zij jou, zijn er vast wel mensen bereid als dank jou non public keys en ppua's te verstrekken.<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...