Ga naar inhoud


ORGINELE KAART DEFECT NA KEYUPDATE C+


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

@ Tester:<BR>Sprookjes! Geloof je nu echt dat DirecTV kan 'bepalen' waar iemand naar zit te kijken??? Heb jij een uplink cq telefoonlijn aan je ontvanger hangen dan?!<BR>Nee hoor, zo werkt dat echt niet, dus trap niet in dat soort verhalen.<P>Maar het kan best zijn, dat een bepaald type kaarten makkelijk uit te schakelen is, daar deze qua gebruikte microcontroller op bepaalde commando's reageert. Dat is een truuk die wel vaker is gebruikt.<P>@ All:<BR>Waar kun je trouwens 'originele' kaarten kopen die zowel Taquilla als C+NL open hebben??? Nooit gezieb smile.gif ...<P>LDP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wel makkelijk voor de c+ medewerkers zo'n messageboard zoals sat4all!<BR>Kunnen ze gelijk bekijken of hun acties reacties opleveren en of hun anti hackaanvallen zin hebben.....<BR>Ga goed zo door slimme jongens, dan hebben ze ons precies waar ze willen hebben!<P>Met andere woorden: KAN HET WAT DISCRETER!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ LDP:<BR>Het verhaal van Tester klopt als een bus! <P>DirecTV kan de recentste generatie set-topboxen waar geen geldig abonnement opstaat via een pulse uitschakelen. Die pulse wordt zoals een ECM-signaal verzonden naar de adresseerbare DirecTV set-topboxen.<P>Kanalen zoals de lokale Fox, NBC, ABC, CBS e.d. kan je gratis bekijken... Voor HBO, de tientallen Discovery's, MTV's, e.d. moet je betalen (= smartcard in de box)<P>Ik heb onlangs voor een lange tijd in de States gezeten en moet je zeggen dat PAY-tv daar véél beter wordt aangepakt dan in Europa!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>Nog eens even wat aan testen geweest.<P>Met ORIGINELE kaart.<P>Van prov 000C MK01 en PPUA op kaart geschreven geen 0C, 0D en 0E key's<BR>Na 10 minuten key update en beeld.<P>Daarna naar prov 0019 gegaan en binnen 20 minuten 2 maal een key update ontvangen.<P>Op beide providers nog volop beeld.<P>Dus hier alles nog AU en geen problemen.<P><p>[This message has been edited by NvBgm (edited 26-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog niet echt een antwoord gezien of dat nu uitsluitend op originele seca ontvangers voor komt of dat de CI ontvangers hier ook last van hebben?<BR>Dat vroeg nog al iemand en het lijkt ook mij interessant omdat eens te inventariseren.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

BLA BLA BLA<P>Mooi die verhalen over DIREC-TV, alleen daar schiet ik niks mee op. <P>Gokken doe je op de renbaan!!!. <P>Is er al iemand die precies weet wat er aan de hand is.<P> <BR>En NvBgm welke files heb jij uitgetest???<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het met de bekende MK01 en PPUA 00 07 29 0c is kan ik eens gaan loggen en zien wat er gebeurd. Kan iemand me info geven.Je moet dan aan de decrypte log kunnen zien of over de MK01 ook ander providers worden gedelete. Volgens mij kan dit alleen met een Seca MK key. De 02 key die gegenereerd worden door het proggie is voor iedere kaart verschillend, dus dat lijkt mij sterk. Ik heb zo wel logs van Cyfra waar alle keys van de Cyfra provider werden gedelete over de PPUA en MK01, maar dit is nieuw.<P>MTB<P>MTB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Freddie,<P>De files die ik gebruik editeer ikzelf hier zet ik mijn mk01 en ppua in (Dit zijn Mk's van originele kaarten) zonder c,d,en e key's.<BR>Wacht tot er een emm komt en heb beeld.<P>Natuurlijk kun je een file gebruiken waar al key's in staan maar je kan er donder op zeggen dat die het niet lang uithouden.<P>Vandaar dat ik het ook onbegrijpelijk vind dat er mensen zijn die allemaal mooie files maken en daar ook de MK01 en PPUA inzetten, en dat ook nog eens op het net plaatsen.<P>Maar een goede raad kijk eens goed alle boards na en niet alleen die in moederstaal geschreven zijn maar ook eens over de grens.<BR>Je zult zien na een paar emails kun je weer een key rijker zijn.<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

@##$$%# is dit gezijk ook van toepassing op een ci ontvanger want ik heb hier ook twee kaarten op zwart staan deze WAREN ook autoupdate nu valt er niets meer op uit te lezen , is het ze dan toch gelukt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...