Ga naar inhoud


ORGINELE KAART DEFECT NA KEYUPDATE C+


Gast

Aanbevolen berichten

Bla bla bla<P>In een eerder reply vroeg ik of de geleerden mij konden vertellen wat er nou zo belangrijk is aan PPUA en MK1 en waarom het niet verstandig is deze prijs te geven.<BR>Er is op dit moment NIEMAND maar dan ook NIEMAND die me dat heeft willen uitleggen.<BR> <BR>Volgens mij zitten de geleeden in het buitenland en hebben we het in ons landje te maken met allemaal meelopers. Kijk maar naar de programma's allemaal in het frans engels duits spaans maar niet een in het nederlands. (behoudens enkele vertaalde shells) Nergens geen fatsoenlijk nederlandse beschrijving te vinden <P>Wel een hoop ge-OH over de gebruikte en gewraakte programma's maar een simpele uitleg ho maar.<BR>Het lijkt wel of deze hobby een groot geheimzinnig gebeuren is en men absoluut zijn gegevens niet wil delen.<BR>Een Newbie blijft zo newbie.<BR>Als je alle berichten naleest dan is er niemand die daadwerkelijk iemand wil helpen of vooruit wil helpen.<BR>De enige die er geen geheim van heeft gemaakt is Georges en deze wordt door Miezelmoe afgemaakt.<BR> <BR>Ik heb mijn eeprom data naar Fenzo gestuurd en die heeft niets geks kunnen vinden. Hierin staan toch ook die keys die Pierregreen graag wil hebben of ben ik naief.<P>Dus nogmaals de vraag aan de "geleerden" wat is er mis aan het prijs geven van je PPUA en MK1<P>Freddie <P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ook hier nog geen reply van het zogenaamde supertool????.<BR>Maar we wachten rustig af misschien bestaat sinterklaas toch wel?.<BR>Ik heb trouwens wel een progje geamild gekregen van iemand dat met 1 dag out of date was en niet meer wekrte ik had dat progje even opgestart maar er niet mee gewerkt en nu is hij out of date.<BR>Het zou misschien om hetzelfde kunnen gaan.<BR>Maar wie dat tooltje ontvangt we wachten af.<BR>Mail hem dan aub ook hier naar toe als hij hem maar naar enkele personen stuurt.<BR>The Nowtv Nederland Team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier nog geen reply van het zogenaamde supertool????.<BR>Maar we wachten rustig af misschien bestaat sinterklaas toch wel?.<BR>Ik heb trouwens wel een progje gemaild gekregen van iemand dat met 1 dag out of date was en niet meer werkte ik had dat progje even opgestart maar er niet mee gewerkt en nu is hij out of date.<BR>Het zou misschien om hetzelfde kunnen gaan.<BR>Maar wie dat tooltje ontvangt we wachten af.<BR>Mail hem dan aub ook hier naar toe als hij hem maar naar enkele personen stuurt.<BR>The Nowtv Nederland Team<p>[This message has been edited by nowtv (edited 28-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Freddie,<P>Dit slaat toch wel alles.<P>Neem nou toch gewoon eens de moeite om de div. faq. te lezen.<P>Sat4all is geen vrijschakel service, bovendien is het veel leuker om het zelf een beetje uit te zoeken.<P>Dan kan je verstandige vragen stellen die zeker beantwoord zullen worden.<P>ennen als je graag je MK1 + ppua wil weggeven ga dan alvast maar opzoek naar een andere.<P>Helgo frown.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat belangrijk is aan de MK01 en PPUA. Is een leuke vraag het antwoord wordt je beter duidelijk als je de tijd neemt om de diverse faqjes door te lezen maar het komt er globaal op neer dat je de MK01 en PPUA nodig hebt om een kaart automatisch elke maand te laten updaten via de "lucht" . Deze MK01 en PPUA daar heb je er heel veel van... sommige zijn bekend...de publics dus... en de betaaltvproviders gebruiken deze nu dus om niet de update info hiermee te versturen maar om commando's aan de kaart te geven die de prov 00 zodanig te veranderen of te wissen dat de kaart onbruikbaar wordt. Andere MK01 en PPUA zijn dus alleen in een besloten kring bekend...de non publics... en zolang deze niet op het net verschijnen of bijv dus door die inval in Spanje bij betaaltvproviders in bezit komen zullen deze dus blijven werken. Daarom is het dus niet alleen voor jezelf maar ook voor alle anderen mensen in deze besloten kring die non publickeys gebruiken die jij bijv ook gebruikt van groot belang dat je die voor je houdt en alleen aan zeer bekende en betrouwbare personen verstrekt, als je ze al zou willen verstrekken.<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helgo<P>Als je steeds alle Faq moet doorworstelen omdat je een eenvoudige vraag stelt dan kan ik dat geen support noemen. Ooit was jij ook een newbie en ik neem aan dat jij ook "voor professionals" de meest belachelijke vragen"<BR>stelde. Het is toch van de zotte als ik met een probleempje zit ik eerst heel internet moet afstruinen terwijl er heren zijn die het verdommen om een antwoord te geven.<P><BR>Aan Satwatcher.<BR>Ik stel het zeer op prijs van Satwatcher dat hij in een paar woorden precies uitlegt hoe wat en waarom en dat is nou precies de support die je van hobbyisten verwacht.<BR>Kleine moeite maar mijn kennis voor vandaag weer voldoende toegenoemen door een direct antwoord.<BR>Volgens mij heeft Satwatcher met zijn eenvoudige maar doeltreffende uitleg heel veel Newbies die in dit topic zitten een groot plezier gedaan.<P>THANX<BR>freddie<BR> <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch heeft Helgo natuurlijk wel een beetje gelijk. Je kan natuurlijk zeggen moet ik verdomme half internet afstruinen voor een antwoord maar als je natuurlijk verder komen in deze hobby dan is het veel lezen natuurlijk wel onontkomelijk. Je moet dit board natuurlijk niet zien als een soort supportbron voor als je iets niet weet vlug en snel aan een antwoord te komen. Ons doel is hobbyisten echt de werking van bepaalde dingen te laten weten maar alle antwoorden krijg je natuurlijk niet alleen via dit board maar moet je ook zelf zien te vinden op het internet anders blijf je altijd een newbie en de bedoeling moet natuurlijk zijn om zelf direct een antwoord te vinden op een probleem om dit op te lossen. Zodoende kan je zelf later newbies van een passend antwoord voorzien en dan ga je er ook achter komen dat je af en toe niet zo lekker reageer op sommige vragen die al vele malen op het board belicht zijn en waarvan je het antwoord in bijna elke faq kan lezen.<P>Ik weet het het komt niet leuk over voor een newbie en we moeten het zo veel mogelijk voorkomen maar het is menselijk dat het gebeurd.<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Satwatcher. Kijk, we zijn allemaal hobbyisten (althans...) die graag dingen opsteken van anderen. Maar dit hele board staat stijf van de postings over hoe je nou aan die ppua en mk1 komt. Nou kan jij wel zeggen dat je het te weten komt door te lezen enz. maar ik heb tot nu toe GEEN EEN DUIDELIJKE posting gezien waarin dat uitgelegd wordt. Daarom zijn er altijd mensen die daarover vragen blijven stellen. Ik neem aan dat jij daar als mod "veel" over weet hoe je dat doet. Zou het niet handig zijn die wetenschap met ons te delen en een DUIDELIJKE faq schrijft (of iemand anders) over het tevoorschijn toveren van d ppua en mk1's. Want er zijn nou eenmaal mensen bij die qua technische kennis niet zover zijn om dat allemaal te begrijpen. Voor hen is zo'n faq een uitkomst. Wie durft?<p>[This message has been edited by BULLET (edited 28-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>Word het niet eens tijd om uit te zoeken hoe we ons kaalgeschoren kaartje weer aan de gang kunnen krijgen ?????????????????<P>Als ik dit allemaal zo lees gaat er veel tijd verloren.....<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

@TeeBee. Ik heb dat voorgaande geschreven omdat op elke vraag die daarover gesteld wordt weinig info oplevert. En als je zo denkt over een faq, waarom staat dat item dan op het board? Niet lullig bedoelt, maar zo komt het op mij over. Ik weet heus wel waar ik zelf mee bezig ben, maar zonder de info op dit board ben je gewoon veel langer bezig om dingen te begrijpen. En daar is het board toch eigenlijk voor bedoeld nietwaar, om info te delen. Anders hoef je geen vragen te stellen op dit board.<BR>Nogmaals, niet lullig bedoeld, maar zo kijk ik er tegen aan.<BR>Groeten BULLET!<p>[This message has been edited by BULLET (edited 28-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we nu allemaal stoppen met de discussie wie wat zou moeten doen op dit board en wie waarop antwoorden zou moeten geven. Ik denk dat inmiddels meer dan de helft van de members weten op dit board hoe men met een PPUA en MK01 kan omgaan en dat bewijst voor mij dat er wel degelijke goede handleidingen op internet te vinden zijn.<P>@Bullet.. ik denk niet dat ik of een andere mod zoveel tijd moet gaan stoppen in iets wat al door anderen gedaan is. Er zijn voldoende faqs te vinden op het net, denk maar eens aan de RvG faqs, waarin alles duidelijk beschreven is. Deze zijn zowel in de Engelse, Duitse als Franse taal te vinden. Mocht men hiermee moeite hebben zijn er duizenden vertaalsite's te vinden die dat allemaal in begrijpbaar Nederlands kan omtoveren. Ik haat het om mijn toch al spaarzame vrijetijd te spenderen aan dingen die al gedaan zijn. Ik vind het soms alleen heel erg om te lezen dat gebruikers die een vraag stellen helemaal over rood gaan als er geen snel antwoord of geen antwoord op komt. Dan ligt het op en eens weer aan Sat4All want wij als "gevorderden" willen newbies niet helpen. Dat zijn dan ook de momenten waarop ik dan denk okee dan maar dat hele board dicht en kijken of de newbies dan tevreden zijn. Gelukkig duren dat soort momenten normaal gesproken maar enkele seconden maar soms..... En dan denk ik dan maar aan al die oude newbies die nu dus ook bij de "gevorderden" groep zitten die met behulp van de helpende hand die sat4all en de gebruikers hen geboden heb het zover geschopt hebben en denk ik maar dat zijn dan de echte hobbyisten...<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miezelmoe<P>Waarom zou ik mijn gezicht niet meer durven te vertonen.<BR>Wat is er mis aan mijn beslissing om mijn keys aan Pierregreen te geven.<BR>Pierregreen heeft me uitstekend geholpen.<BR>Ik heb hem ook beloofd het programma niet zonder meer te verspreiden.<BR>Daar nu Jan en Alleman onder de meest vreemde namen me het progje proberen te ontfutselen stop ik er ook mee deze te verspreiden.<BR>Als jullie het progje willen hebben moet je bij Pierregreen zijn en niet bij mij.<BR>Dat hij er een tijdbommetje van 24u ingeprogd heeft is mij nog niet bekend. Op dit moment draait alles nog.<BR>Mocht mijn kaart het begeven dan meld ik me pas weer. <P>Georges

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pierregreen,<P>Als je hier nu eens simpelweg uitlegt wat je met al die non public key's wilt doen dan kun je je hier heel wat scheldpartijen en verwensingen besparen.<P>Je moet je zelf toch ook wel realiseren dat wanneer je om zo'n wederdienst vraagt de mensen hier vrij achterdochtig van worden.<P>En voor wat betreft dat herstel programmaatje is het toch wel zeer bijzonder dat het maar 24 uur werkt. Iemand die dit op deze mannier gemaakt heeft moet hier toch wel een bedoeling mee hebben, want wees nou eerlijk als je als programmeur zoiets maakt dan doe je dat voor een opdrachtgever (een bedrijf of instantie) of je doet het voor de lol en dan ga je er echt geen ‘safe device’ van 24 uur inbouwen!<P>En wat natuurlijk het vreemdste van alles is waarom heb jij dit herstel programma dan wel gekregen? En wat is jouw wederdienst naar die persoon toe?<P>“A lot of questions, but no answers”, dus fris je zelf op en stuur dat herstel programmaatje naar de upload sectie dan kan deze niet eindigende discussie stoppen.<P>En wil je hier om wat voor reden niets van weten, dan is het toch niet verstandig om hier nog langer rond te hangen, want je wilt dan toch niet bijdragen aan een groep hobbyisten die dit board mede in stand houden door elkaar te helpen.<P>Mvg,<P>Redcat <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Pierregreen:<P>We gaan dus hier niet suggereren dat welke gebruiker ook onder andere naam iets opstart op de boel op te hitsen zonder daar met goede bewijzen voor dag mee te komen. Dus als ik daarna lees "ik denk dat het zo is" is dat niet zo en verzoek ik je dus vriendelijk om dit soort suggestieve dan ook voor je te houden.<P>Je wekt overigens natuurlijk wel de schijn tegen je op. Dit programma, als hij al bestaat, maakt dus kapot gemaakte kaartjes en als enige heeft dus een iemand die George heet en een zelfde nieuwkomer is als jij bent het werkend gekregen. Wat ik dus echt niet begrijp wat de mk01 en PPUA ermee te maken heeft om de kaart weer te maken of als het er wel mee te maken zou hebben jij die zou moeten hebben om een config filetje te maken...dat kunnen de meesten zelf ook wel denk ik dan. Als je inderdaad de beschikking heb over dat progje mag je dat mij of een andere mod zeker in vertrouwenheid opsturen. Dan is in ieder geval de schijn tegen je dat je hier dingen loop te verkondigen die niet waar zijn. Die schijn wek je natuurlijk wel tegen je als je nu zegt het wondermiddel in handen te hebben waarmee je veel hobbyisten zou kunnen helpen en daarna zegt morgen is mijn mailbox gesloten.... Op een of andere manier maakt dat geen verband met elkaar...<P>@ iedereen en ook Pierregreen:<P>We gaan hier niet anderen gebruikers onderuit halen met suggestieve opmerkingen. Heb je verdenkingen tegen wie of wat dan ook over welk onderwerp dan ook mail dan dit naar een moderator van dit board en wij zullen dan zelf wel bekijken of de verdenking juist is. We zullen er streng op toezien dat niet hetzelfde gaat gebeuren wat er enkele maanden geleden is gebeurd en iedereen ongeacht rang of stand zal op dezelfde manier hiet worden behandeld conform te nieuwe gebruiksaanwijzing van dit board... overigens blijft gezien het feit dat er meerdere mensen last hiervan heeft deze topic gewoon open...<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...