Ga naar inhoud


Con

V.I.P.
  • Items

    10952
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    31

3 Volgers

Over Con

  • Verjaardag 03/11/1955

Aanvullende info

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Locatie:
    Klei a/d Linge
  • Interesses
    En energiebesparing is mijn passie en stille, zuinige pc's.

Recente bezoekers van dit profiel

36124 profielweergaven
  1. Ook strak van Norris. En Perez... wat een drama dit jaar, ze lopen door hem veel punten mis in de constructeurskampioenschap. Vraag aan jou @Sprietje, wanneer zit een coureur in de vuile lucht en wanneer zit hij in de slipstream?
  2. Hamilton heeft een strakke tijd neergezet. Gelukkig dat de auto van Max het weer doet.
  3. Helmut Marko zegt dat de motorproblemen bij de RB20 verder geen gevolgen hebben voor de rest van het raceweekend. Het ERS-systeem geeft de problemen.
  4. Vanavond om 1930 uur de 1e vrije training. De rest laat ik aan @Sprietjeover.
  5. Con

    Al gestemd?

    Ik denk het wel, het zijn niet de stembureaus maar de journalisten die met een prognose komen.
  6. Con

    Al gestemd?

    Maar natuurlijk!!! Exitpoll is boeiend, behoorlijk wat verschuivingen.
  7. Ik heb een braeburn thermostaat gekocht met blue-link. Maar heb geen notie wat voor een (zend) protocol dat is.
  8. Je hebt blijkbaar last van dat wij over die "kutrace" praten, wij hebben daar geen last van hoor. Dat heet nabeschouwing... En dat je niet kijkt, prima toch? Maar dat je niet neukt vind ik voor jou een beetje sneu...
  9. Als je daar last van hebt dan moet je ff krabben.
  10. Grotendeels (weer) mee eens. Vind het een waardeloos circuit. Als je de Q3 hebt gewonnen dan heb je idd de race gewonnen, min of meer. Het is ook een onoverzichtelijk circuit, niet echt mijn ding ook met al die vangrails, je kunt geen kant op.
  11. Het zou mij niets verbazen dat de update aan de RB het probleem is geweest voor Monaco. De combinatie met de curvestones en het smalle circuit, daar zat volgens mij het probleem. Normaal zou Max geen problemen hebben met curvestones maar hier waar je gelijk uit de bocht dicht tegen de vangrails zit is een ander verhaal. De auto schijnt stijver te zijn gemaakt en blijkbaar werkt dat niet op een smal stratencircuit. Ik hoorde 2 dingen over de auto van Perez, enerzijds total loss en anderzijds 6 a 7 ton schade. Mensen kinderen wat een klapper was dat EN ongekend dat hij er zonder kleerscheuren uit kon komen... en zo hoort het ook, zo is de autosport best relatief veilig te noemen.
  12. Wordt spannend met zo'n eng circuit.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...