Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.302 onderwerpen in dit forum

• 4 reacties
    • 11,7k weergaven
    • 0 reacties
    • 10,2k weergaven
  1. originele kaarten veranderen?

• 1 reactie
    • 4,5k weergaven
  2. autoupdate

• 0 reacties
    • 10k weergaven
  3. Neutje is blij

• 0 reacties
    • 11,6k weergaven
  4. SCT

• 3 reacties
    • 6,2k weergaven
  5. "730" repareren.

• 1 reactie
    • 5,4k weergaven
    • 1 reactie
    • 6,7k weergaven
  6. niet toe gestaan in dit land

• 4 reacties
    • 9,5k weergaven
    • 4 reacties
    • 14k weergaven
    • 4 reacties
    • 7,7k weergaven
  7. script

• 1 reactie
    • 6,4k weergaven
  8. meer info

• 8 reacties
    • 13,2k weergaven
  9. cam fout

• 0 reacties
    • 15,3k weergaven
    • 11 reacties
    • 20,2k weergaven
  10. fff

• 3 reacties
    • 8,5k weergaven
  11. icard

• 0 reacties
    • 13k weergaven
  12. ben ik de eerste?

• 8 reacties
    • 16,2k weergaven
  13. Code CI

• 1 reactie
    • 10,3k weergaven
  14. Welkom!

• 0 reacties
    • 16k weergaven

• https://nos.nl/artikel/2612170-verdachte-opgepakt-voor-brandstichting-lhbti-club-in-engeland   hate crime, gelukkig geen gewonden en/of doden. Wat bezielde zo iemand? Drugs, Ruzie, Jaloezie, stemmen in z'n hoofd, Religie... We weten het niet. Ik kwam als straight geregeld in dergelijke clubs omdat het veel leuker is dan de destijds reguliere clubs. Je vraagt je toch echt af wat jezelf overkomt als zo iemand brand sticht en je bent daar. p.s om te dansen en lol te hebben natuurlijk
    • Het is niet Iran, maar de hele wereld die ‘rake klappen’ krijgt. Allemaal geinitieerd door een mechalomane gek die het zelf op allenheersen heeft gemunt… We zien het grote geheel niet… America First en dat met alle illegale middelen.. Venezuela, rijk aan olie. Maduro moest weg vanwege drugshandel.. Jaja, mooi niet! Trump wil de oliereserve van Venezuela om de inlandse voorziening te garanderen. De afsluiting van de straat van Hormuz dient alleen om de rest van de wereld economisch te wurgen… Economie van de wereld in chaos om die van Amerika te redden! Amerika staat er slecht voor en dat wordt het steeds meer ingewreven… 42.000.000 Amerikanen zitten aan EBT/SNAP en Section 8. Dat kost biljarden $$$ en dat geld is er niet… Trump stelt hiervoor strengere regels in en de chaos daar is compleet……
    • Maar jullie vergeten het teruglopende aantal lineaire TV kijkers. Dat loopt al tien jaar hard terug. (ook hier op Sat4all hebben we dat topic al vaker besproken / beschreven.) Daarvoor kijken ze wel allemaal Netflix HBO+ Disney+ en wat zeg ik zelfs sport streams. Op zich al duur genoeg. Dus natuurlijk ga je dan niet bijdragen aan het publieke systeem. Dat is inderdaad jammer natuurlijk @Schotelspeller.   @sattv4iedereen wat wil je nu eigenlijk aan ons vertellen. Is dat het grote verschil tussen Vlaams en Nederlands? Wat bedoel je?
    • Er is het concept van welvaart dat voor één enkel iemand geldig kan zijn en er is het concept dat wij allen welvaart hebben.
    • @Spotvogel ik ben niet links. @ceesv neen ik spreek mezelf niet tegen, ik kan afkeuren wat ik wil, maar als je geen invloed hebt op een compleet andere en soevereine staat heeft het geen zin. En ik ben ook niet pro-Iraans.   Jij als klassiek opgeleide techneut moet je altijd de context waarin iets vastgesteld wordt kennen.
  • Nieuwe aanmaken...