Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,6k
24.302 onderwerpen in dit forum

1. Dragon Cam????

• 1 reactie
    • 858 weergaven
    • 2 reacties
    • 927 weergaven
    • 0 reacties
    • 599 weergaven
    • 2 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 6 reacties
    • 2,3k weergaven
  2. Welke Nederlandse zenders zijn te zien via Irdeto2

• 10 reacties
    • 3,6k weergaven
  3. xcam premium out now

• 1 reactie
    • 1,8k weergaven
  4. software

• 2 reacties
    • 1,7k weergaven
  5. Free-x tv module

• 11 reacties
    • 2,6k weergaven
  6. magic module

• 1 reactie
    • 697 weergaven
  7. Nickelodeon

• 2 reacties
    • 2,3k weergaven
  8. knot card

• 1 reactie
    • 1,5k weergaven
    • 1 reactie
    • 699 weergaven
  9. MR probleem 1FFFFFFFFFFFFFFFF

• 3 reacties
    • 1,2k weergaven
    • Sat4all vriend

Titanium kaart met TMB 2.6

• Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 1,2k weergaven
  10. knot,tita,platinum,m2cards : welke ?

• 2 reacties
    • 915 weergaven
  11. geen ontvangst signaal op kiosk

• 11 reacties
    • 2,5k weergaven
  12. digiturk op Tita?

• 9 reacties
    • 3,4k weergaven
  13. ident

• 6 reacties
    • 3,8k weergaven
  14. pic 16f628 inlezen met icprog?

• 2 reacties
    • 2,4k weergaven

• google 4k tv box tot volle tevredenheid
    • Omvormers: - Victron Multiplus II 48V - 5000VA - 70A   Busbar systeem: - Lynx power-in Class-T - Lynx Distributor   MPPT:  - Victron SmartSolar MPPT 150/60 of 250/60, afhankelijk van welke panelen er op dat moment leverbaar zijn.   Lifepo4 batterijen: (staat nog niet vast) - 2x Seplos MASON 314L-O 3.0 - 51.2V +16kWh (geassembleerd af fabriek met CE) Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar de YIXIANG V3 Stacked Battery Box Kit met JK 200A BMS en EVE cellen (zelf assembleren), maar in België heb je helaas te maken met een wat strenge AREI keuring en die krijg je lastig door de keuring heen omdat je als geheel geen CE certificaat hebben. Dan hangt het helemaal af van de goede zin van de keurder.
    • Duurzame ’klushub’ voor aannemers in Amsterdam geflopt: ’Typisch plan dat is bedacht door intellectueel die nog nooit een dag echt heeft gewerkt’   https://www.telegraaf.nl/binnenland/duurzame-klushub-voor-aannemers-in-amsterdam-geflopt-typisch-plan-dat-is-bedacht-door-intellectueel-die-nog-nooit-een-dag-echt-heeft-gewerkt/157669765.html   Slechts drie bedrijven werden klant. „Het liep niet storm.”
    • Mag ik vragen welke Victron en welke batterij(en) jij toepast Michel? Ik ben me ook aan het orienteren op een fatsoenlijke installatie maar wil ook in geval van nood in eilandbedrijf kunnen gaan met mijn 3 fase aansluiting. 
    • Dat klopt, daarom ook het beste zo veel mogelijk zelf verbruiken wat je laad. Zelfs in de winter kan je op zonnige of heldere dagen je accu's regelmatig laden, maar het meeste voordeel is uiteraard in de lente, zomer en herfst te halen.
  • Nieuwe aanmaken...