Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.302 onderwerpen in dit forum

1. ORF 1&2 / ATV+

• 4 reacties
    • 1,2k weergaven
  2. X-Cam Proggen met een DuoLABS CAS 2 add on

• 1 reactie
    • 946 weergaven
  3. ORF 1&2 / ATV+

• 4 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 46 reacties
    • 4,6k weergaven
  4. Probleem met XCAM programmeren 1 2

• 24 reacties
    • 3,6k weergaven
  5. xcam opwaarderen

• 3 reacties
    • 1,1k weergaven
  6. Geen kaartupdate met MR 1081

• 4 reacties
    • 926 weergaven
  7. Hoe krijg ik SKY (sport) werkend ?

• 10 reacties
    • 8,1k weergaven
  8. Probleem met m5 programmer

• 1 reactie
    • 1,8k weergaven
    • 7 reacties
    • 2k weergaven
  9. ID veranderen in X-cam

• 2 reacties
    • 814 weergaven
  10. Wie heeft sky al weer werkent met Xcam?

• 3 reacties
    • 872 weergaven
  11. magic flash reparatie.rev 1.05

• 1 reactie
    • 962 weergaven
    • 3 reacties
    • 2k weergaven
  12. Geen geluid bij ORF1 en 2.

• 5 reacties
    • 1,3k weergaven
  13. Hoe krijg ik Conax in de Emu

• 3 reacties
    • 1,3k weergaven
  14. cas interface ?????

• 12 reacties
    • 1,1k weergaven
  15. Dragon cam. Waarom programmeren?

• 1 reactie
    • 1,2k weergaven
  16. emu versus conax

• 4 reacties
    • 1,1k weergaven

• Zal wel dan geen opname geweest zijn als die geen reclame kon doorspoelen op Proximus tv, daar kan je wel betalen extra voor replay+ waar je op terug kijk tv wel de reclame kan doorspoelen, maar wie betaald daar nu voor, het is al duur genoeg.
    • Tegen 2029 wil Telenet 70% van zijn klanten met fiber tot in huis hebben, rest blijft op coax voor internet, dat zijn afgelegen plekken of kleine straatjes waar Telenet geen grote inkomsten van ziet en de kosten niet opwegen op wat ze er aan verdienen. dat zal niet anders worden, waar nu al fiber ligt van Proximus kan een Telenet klant met de tijd daar ook tv en internet van Telenet op krijgen en vice versa.
    • Tja, voor eenmalig gebruik kan je een station van 100 Euro proberen, maar het gezegde is, mag het goed zijn of moet het goedkoop zijn?   Ik gebruikte vroeger dagelijks een Weller, maar dat is een andere prijsklasse.   Je kan ook desoldeer litze of een handpompje gebruiken.
    • Ik wil een of  meerdee tapedesks van nieuwe elko's voorzen. De aanbeveling is om een desolderingsstation te gebruiken om de printplaten te sparen.   Is een machine van 100 euro dan ok, of moet je gelijk een Hakko of Jbc kopen.   Zijn er hier experts?
    • En daar gaat het me nu net over. Eerst was dat in het begin een minuut reclame op VTM, later ook op Play zenders en laatst zag ik het bij een klant met Proximus ook op VRT1.  Sommige reclames TIJDENS de opname spoel je ook niet meer door.  Straks kijk je via de "officiële" decoders ook tijdens opnames altijd reclame. Daarom dat ik zo aan die CI kaartjes houd. Met onze Vu+jes lukt het nog zonder.
  • Nieuwe aanmaken...