Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.298 onderwerpen in dit forum

• 9 reacties
    • 784 weergaven
  1. Welke CI op Id digital?

• 3 reacties
    • 767 weergaven
    • 1 reactie
    • 417 weergaven
  2. Dragon en fun7

• 1 reactie
    • 665 weergaven
    • 2 reacties
    • 641 weergaven
  3. Titanium en matrix reloaded

• 6 reacties
    • 1k weergaven
  4. info over mirc ?

• 0 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 7 reacties
    • 1,8k weergaven
  5. cam met mbm29LV800ba Flash??? 1 2

• 21 reacties
    • 2k weergaven
    • 6 reacties
    • 905 weergaven
    • 2 reacties
    • 742 weergaven
    • 1 reactie
    • 751 weergaven
  6. upgrade xcam 1.072

• 5 reacties
    • 990 weergaven
  7. Matrix Revolutions.....nog steeds bezig.

• 2 reacties
    • 922 weergaven
    • 0 reacties
    • 643 weergaven
  8. MR 1.08

• 8 reacties
    • 1,3k weergaven
  9. Nieuwe Predator 2.18 1 2

• 26 reacties
    • 3,1k weergaven
    • 9 reacties
    • 4k weergaven
  10. x-cam uitvallen

• 5 reacties
    • 1k weergaven
  11. Onbekend Mastera????

• 13 reacties
    • 1,3k weergaven

• Ik hoop dat je de originele enkele lnb-houder nog hebt. Je zult de schotel dan weinig bij hoeven te stellen. Dit geldt zowel voor de elevatie als de azimut. De Astra 19,2 is in Spanje behoorlijk sterk en je hebt een grote schotel dus maakt het niet veel uit welke Inverto-lnb je neemt. De skew van de lnb moet 19 graden rechtsom gedraaid staan als je er achter tegen aan kijkt zoals Dispointer aan geeft. Neem in ieder geval een busje kruipolie mee. Het beste is om de bouten en moeren een dag van te voren in te spuiten.
    • Hallo Mimisiku, Bedankt voor je reactie, dat het een waardeloos apparaat is daar kwam ik de afgelopen week ook achter. Had hem 2e hands gekocht als vervanger maar kan zo naar de schroothoop. Je had het over een simpele Linux ontvanger en nu heb ik de vraag aan jou welke merk linux apparaten jij bedoelt zowel nieuw als 2e hands.   Groetjes, Floppie
    • Gewoon van vandaag/gisteren. Alles wat in het internetarchief wordt opgeslagen. Van vroeger tot nu aan toe.
    • Begrijp ik het goed dat vivid een erotische en daarmee volkomen oninteressante zender is?
    • In een tijdperk van wijdverspreide internettoegang en de ontwikkeling van streaming- en VOD-diensten lijken erotische zenders die via satelliet worden uitgezonden – vaak met een vrij matige beeldkwaliteit – hun belang te verliezen.  
  • Nieuwe aanmaken...