Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

  1. welke kaart

    • 0 reacties
    • 726 weergaven
    • 2 reacties
    • 1,4k weergaven
  2. 36° oost uitgevallen....?

    • 2 reacties
    • 613 weergaven
    • Sat4all vriend

    conax 3.03 module in ontvanger met 2x ci

      • Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 849 weergaven
    • Sat4all vriend

    hoe maak je een auto update kaartje

      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 1k weergaven
  3. oude 0382 kaart

    • 0 reacties
    • 617 weergaven
  4. Vraagje over fun5

    • 2 reacties
    • 1,1k weergaven
  5. ISVedit versie4.4

    • 1 reactie
    • 1,1k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,9k weergaven
    • Sat4all vriend

    fun 5 en multipro

      • Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 837 weergaven
  6. multipro softyware

    • 2 reacties
    • 899 weergaven
  7. fee x tv

    • 10 reacties
    • 3,6k weergaven
  8. Jokercam?

    • 1 reactie
    • 650 weergaven
  9. Seca - Irdeto? ik ben lost

    • 2 reacties
    • 1,7k weergaven
  10. multipro istallatie probleem

    • 0 reacties
    • 403 weergaven
    • 0 reacties
    • 685 weergaven
  11. goedkope magic 1.04

    • 7 reacties
    • 1,1k weergaven
  12. Show Tv

    • 2 reacties
    • 766 weergaven
    • 1 reactie
    • 947 weergaven
  13. Matrix CAM

    • 2 reacties
    • 941 weergaven


  • Berichten

    • In de rokende soldeerbout staat een arduino zelfbouw internet radio zonder die problemen. Vreemd dat jouw onderwerp wel hier staat en de mijne in de rokende soldeerbout. Je moet wel de goede esp32-c3 nemen , die met koperen antenne stip bij pin 0, anders moet je er een antenne  op solderen. De prijzen zijn wel sinds deze week giganties gestegen vanwege invoerbelasting, vaak meer als het dubbele bij Aliexpress. Veel plezier!
    • De TT van Assen is zondag live te volgen via NPO 1 en een livestream op NOS.nl en in de NOS-app. De races beginnen om 11.00 uur (Moto3), 12.15 uur (Moto2) en 14.00 uur (MotoGP).
    • Op welke zenders kan ik de hele TT Assen kijken?
    • Niet overdrijven hé - ook hier aan de kust leven er arme mensen op een flatje op 7 hoog met ramen op het zuiden   Intussen al een stevig onweer gepasseerd hier met diverse regenbuien en een lekkere buitentemperatuur van 20,2 Celsius.   Bij mijn zus in het Antwerpse momenteel tien graden meer (31 dus).
    • Dat gaat hier vijf hoog... dus niet lauw maar warm Dus je kan beter even wachten tot de bacterius dunne diaree de kraan heeft gepasseerd. 😵   Ik kan het niet beter verwoorden dan wat we gebruiken om te douchen of om te drinken... Doe mij maar een Indiase schoonheid uit Delhi in Nova Zembla @ceesv Gaat wellicht ook niet lukken. 
×
×
  • Nieuwe aanmaken...