Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

    • Sat4all vriend

    Magic Module in Laptop, hoe? 1 2

      • Sat4all vriend
    • 28 reacties
    • 2,1k weergaven
  1. CNN Headline News via Telstar 11

    • 0 reacties
    • 365 weergaven
    • 25 reacties
    • 6,1k weergaven
    • 12 reacties
    • 1,6k weergaven
  2. Equida 1 2

    • 16 reacties
    • 1,9k weergaven
  3. NoZap frequentie

    • 5 reacties
    • 1,1k weergaven
  4. Skycrypt, Modul patchen

    • 5 reacties
    • 743 weergaven
  5. VIA geeft error

    • 2 reacties
    • 528 weergaven
    • 2 reacties
    • 1k weergaven
  6. fm card

    • 2 reacties
    • 646 weergaven
  7. Basispakket gedeeltelijk geen beeld 1 2

    • 15 reacties
    • 3,3k weergaven
  8. Vraag in verband met gekocht seca1 kaartje

    • 4 reacties
    • 1,7k weergaven
  9. free-x

    • 0 reacties
    • 1k weergaven
  10. ik kom er niet meer uit

    • 4 reacties
    • 834 weergaven
  11. funcaard te traag ??

    • 0 reacties
    • 611 weergaven
    • 0 reacties
    • 3k weergaven
  12. seca 2

    • 2 reacties
    • 2,1k weergaven
  13. Goldkaart

    • 1 reactie
    • 732 weergaven
  14. CANAL+ supersnel

    • 6 reacties
    • 2,7k weergaven
  15. TV 1000 zwart

    • 2 reacties
    • 902 weergaven


  • Berichten

    • In de rokende soldeerbout staat een arduino zelfbouw internet radio zonder die problemen. Vreemd dat jouw onderwerp wel hier staat en de mijne in de rokende soldeerbout. Je moet wel de goede esp32-c3 nemen , die met koperen antenne stip bij pin 0, anders moet je er een antenne  op solderen. De prijzen zijn wel sinds deze week giganties gestegen vanwege invoerbelasting, vaak meer als het dubbele bij Aliexpress. Veel plezier!
    • De TT van Assen is zondag live te volgen via NPO 1 en een livestream op NOS.nl en in de NOS-app. De races beginnen om 11.00 uur (Moto3), 12.15 uur (Moto2) en 14.00 uur (MotoGP).
    • Op welke zenders kan ik de hele TT Assen kijken?
    • Niet overdrijven hé - ook hier aan de kust leven er arme mensen op een flatje op 7 hoog met ramen op het zuiden   Intussen al een stevig onweer gepasseerd hier met diverse regenbuien en een lekkere buitentemperatuur van 20,2 Celsius.   Bij mijn zus in het Antwerpse momenteel tien graden meer (31 dus).
    • Dat gaat hier vijf hoog... dus niet lauw maar warm Dus je kan beter even wachten tot de bacterius dunne diaree de kraan heeft gepasseerd. 😵   Ik kan het niet beter verwoorden dan wat we gebruiken om te douchen of om te drinken... Doe mij maar een Indiase schoonheid uit Delhi in Nova Zembla @ceesv Gaat wellicht ook niet lukken. 
×
×
  • Nieuwe aanmaken...