Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

    • 0 reacties
    • 466 weergaven
    • Sat4all vriend

    MTV Base etc op Astra 11739/27500 alleen geluid. 1 2

      • Sat4all vriend
    • 16 reacties
    • 3,2k weergaven
  1. digitech soft

    • 4 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 865 weergaven
  2. beeld vaak op zwart

    • 12 reacties
    • 2k weergaven
    • Sat4all vriend

    Magic module 1 2

      • Sat4all vriend
    • 17 reacties
    • 3k weergaven
    • 0 reacties
    • 885 weergaven
    • Sat4all vriend

    gouden kaart

      • Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 1,1k weergaven
  3. files

    • 4 reacties
    • 1,9k weergaven
    • Sat4all vriend

    Autoupdate Funcard 1 2

      • Sat4all vriend
    • 19 reacties
    • 2,9k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,4k weergaven
  4. wie kan mij helpen

    • 2 reacties
    • 744 weergaven
    • 1 reactie
    • 935 weergaven
    • Sat4all vriend

    funcard 5

      • Sat4all vriend
    • 7 reacties
    • 1,6k weergaven
  5. PBM verschillen

    • 5 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,7k weergaven
    • Sat4all vriend

    werkt en nagra cam ook met goldkaart

      • Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 936 weergaven
  6. DREAMLOAD

    • 10 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 10 reacties
    • 1,7k weergaven
  7. SECA2 en VAKANTIE

    • 8 reacties
    • 3,3k weergaven


  • Berichten

    • 3e vrije training:   1: Russel 2: Antonelli 3: Hamilton 4: Piastri 5: Norris 6: Verstappen op + 0,273 sec.   Het lijkt erop dat de nieuwe upgrades voorde wagen nog geen grote verbetering geven.
    • In de rokende soldeerbout staat een arduino zelfbouw internet radio zonder die problemen. Vreemd dat jouw onderwerp wel hier staat en de mijne in de rokende soldeerbout. Je moet wel de goede esp32-c3 nemen , die met koperen antenne stip bij pin 0, anders moet je er een antenne  op solderen. De prijzen zijn wel sinds deze week giganties gestegen vanwege invoerbelasting, vaak meer als het dubbele bij Aliexpress. Veel plezier!
    • De TT van Assen is zondag live te volgen via NPO 1 en een livestream op NOS.nl en in de NOS-app. De races beginnen om 11.00 uur (Moto3), 12.15 uur (Moto2) en 14.00 uur (MotoGP).
    • Op welke zenders kan ik de hele TT Assen kijken?
    • Niet overdrijven hé - ook hier aan de kust leven er arme mensen op een flatje op 7 hoog met ramen op het zuiden   Intussen al een stevig onweer gepasseerd hier met diverse regenbuien en een lekkere buitentemperatuur van 20,2 Celsius.   Bij mijn zus in het Antwerpse momenteel tien graden meer (31 dus).
×
×
  • Nieuwe aanmaken...